ponedeljek, 31. marec 2014

Direktna pot Maribor-dom na Pečkah 715m

Glede na kar velik interes ki se je pokazal v veliki količini klikov na objavo o poti na Meranovo in Pečke. Sem sklenil da še tokrat dodam zadnji kamenček v mozaik.Torej preverim kako je z prehodnostjo še tisti manjkajoči del poti skozi Krajnerjevo grabo na Pečke.Tako je včasih potekala pot in še danes.Le da na vmesnih odsekih manjkajo oznake.Pohodniki ki pridejo od drugod pa lahko zaidejo.

...prehojena krožna pot...

Kot sem že zgoraj omenil sem se tokrat osredotočil na odsek skozi Krajnerjevo grabo.Ko sem stopil pri električnem transformatorju na cesto (glej video) sem zavil levo zgoraj pri odcepu za kmetijo Marin pa desno.Kar čez dvorišče po cesti ki vodi naprej do naslednjega zaselka.Tam pa se zopet pojavijo oznake ki pripeljejo do doma na Pečkah.Lahko pa gremo tudi preko Meranovega kar pa pot malo podaljša.

....del poti...skozi Krajnerjevo grabo...

V tem času(marec-2014) je na poti kar nekaj ovir ki so posledica ledene ujme v začetku februarja.Morda za neizkušenega pohodnika nepremagljivo,ampak se da priti skozi.

Z Pečk se pot lahko podaljša saj je kar lepa izbira ki jo ponujajo smerokazi.Jaz sem se odločil za pot na razgledni stolp-Cigelnico 1142m od koder se lahko pride tudi do Mariborske koče in s tem strnil lepo krožno varianto dolgo 17 km.Kar je čisto dovolj za enodnevni potep.
Tudi razgledov se ponudi nekaj na poti sami v finalu na stolpu pa prav gotovo,sploh če je vreme odlično sežejo v daljave.

VIDEO-film celotna pot Maribor-dom na Pečkah



Glej tudi: GPS sled prehojene poti-na Peš poti si(klik)

....panorama...pogled na Maribor....ob vrnitvi na izhodišče...

Čudi me pa to,Maribor kot drugo največje slovensko mesto in premore bore malo označenih pohodniških poti ki se jih lahko ponudi pohodnikom ki pridejo od drugod željni spoznati ta konec Slovenije,se povzpeti na kater hrib v bližnji okolici mesta in se naužiti razgledov.


Pa vsem varen korak v hribih-gorah.