nedelja, 5. julij 2015

Iz doline Krma na Triglav 2864m

Letos sem si pa vzel čas tudi za Triglav.Razlogov je več eden od njih je želja spet stopiti na vrh,ostali pa...

Izbral zelo rano uro ne nisem šel namerno lovit sončnega vzhoda ker potem bi moral začeti veliko bolj zgodaj pa vse eno sem začel z pohodom nekaj čez 3.uro zjutraj.
Cesta v dolino Krma je letos kar solidna da se pripeljem na izhodišče Pri lesi.


....3D animacija prehojene poti na podlagi GPS podatkov kot jih je zbrala naprava Garmin...

Pot mi osvetljuje naglavna svetilka.Glej VIDEO klik.V normalnem tempu obiram korake.Gozd ostane za mano v ruševju pod Toscem pa prvi prizori na obzorju ko iz črnine sevajo odtenki barv,začenja se jutranja zarja.


....iz črnine v barvno....


.....jutranja zarja....


....Vernar....

Pri pastirski bajti Prgarca pa že toliko svetlo da svetilke ne potrebujem več.Višje se usmerim čet Kurico bolj zahtevna varianta kot na Kredarico a hitro sem čez.


....Bohinjska vratca....

Pokažejo se Ržki podi nad njimi pa veličasten Triglav.Videti je blizu a je še daleč.Iza obzorja pa prikukajo prvi sončni žarki tega dne tokrat so me ujeli že prej kot pred dvema letoma.Lep prizor ki ga opazujem nekaj časa.Ob tem pa krajši postanek.


....kmalu bo....


....sončni vzhod....1.julij 2015...(5.35min)...


....pokaže se Mali Triglav....


....utrinek....


....proti Konjskem sedlu....

Na Konjskem sedlu je križišče poti usmerim se v levo,grem na Planiko.Pot mi je všeč saj se ni potrebno preveč naprezati ob tem pa opazujem razglede.


....Vernar z druge strani....


....vrhovi nad dolino Krma....


....do koče ni več daleč...


...gore nad Bohinjem....

Po dobri uri sem pri koči Planika.Ljudi ni veliko pa še to so sami tuji turisti.Seveda brez pogleda ne gre na Triglav ki se v ozadju mogočno dviga v nebo.Sledi postanek za počitek in "veliki finale" vzpon na vrh.


....koča Planika v ozadju pa Triglav....


...Triglav....

Dva že sestopata ko jaz hodim počasi proti mestu kjer se začne pot na vrh.Vreme je odlično le občasno potegne sapica vetriča.Kot zgleda sem dobro izbral dan.


...koča je ostala spodaj....že na poti na vrh...

Vzpon poteka normalno tekoče ljudi ni veliko zato tudi na poti ni gneče.Počasi se po poti dvigam vedno višje.Jaz z "dober dan" nazaj pa dobivam "Ej",Hay" torej res sami tujci.


....na Mali Triglav....


....pokaže se Kredarica....


....in gore na drugi strani nad dolino Vrata....


....Mali Triglav in pogled proti vrhu....


...greben...


....pot.....


....še malo....

Po dobri uri in malo več stopim na vrh.Spet tisti občutek me prevzame ko stojim ob Aljaževem stolpu.Res da sem obiral že vse razne poti in stal na mnogih vrhovih ampak Triglav je le eden in edinstven.


....spominska....

Zelo navdušen da ni gneče in sem si lahko vse lepo ogledal,ko je pravi dren tu gori ob koncu tedna ali avgusta to ni najbolj mogoče.Uživam na vrhu ob tem je še čas za okrepčilo.


....Aljažev stolp...


.......


.....na vrhu Slovenije....


....žig v ozadju Aljažev stolp.....Triglav....


....nenavadna panorama.....(klik na sliko za ogled večje)....

Z razgledi je bilo bolj tako ampak saj niso tako pomembni vsaj zame.Oblaki so rasli in to ima tudi svoj čar.Za kratek čas ostanem celo sam na vrhu.Le nekaj krat me preleti helikopter Slovenske vojske na rutinskem poletu.Glej VIDEO klik.


...le ta kupček je ostal ki spominja na zimo tu zgoraj visoko.....


....pogled na Kredarico z Triglava....desno greben po katerem gre pot na vrh...


....kljub oblakom ki so pospešeno rasli je pogled segal zelo daleč....


....na gore v Avstriji....


....proti Italiji....


....Razor in Bovški Gamsovec....Stenar pa se skriva....


....dolina Vrata....

Sestopim po isti poti na Planiko.Napoved vremena tako ugodna da sploh ne rabim hiteti.


....sestop....srečam le enega drugače pa popolnoma sam....


....igra oblakov....


....Triglav...panorama-pogled od koče Planika.....

Spet si vzamem čas za postanek in okrepčilo.Ko je ura dve popoldan se počasi odpravim proti izhodišču v dolini Krma.


....ob poti....


.....krasijo poglede...


....nekaj oblakov je zapolnilo nebo....


....vedno pritegnejo pozornost...


.......











Na izhodišče prispem pozno popoldan,odlično je bilo,bi lahko celo rekel da najboljše do sedaj pa sem že petič stal na Očaku.


Video film o prehojeni poti na Triglav.




Pa vsem varen korak v hribih in gorah.