sobota, 5. marec 2016

Lehen-Janževski vrh 915m

Že dalj časa vem za to pot a ravno danes se ponudi priložnost da jo prehodim za kam drugam itak ni primerno vreme.


.....3D animacija prehojene poti na podlagi GPS podatkov.....

Zapeljem se iz Maribora po Dravski dolini v smeri Dravograda do kraja Podvelka kjer prečkam reko Dravo.Vožnjo nadaljujem v smeri Ribnica na Pohorju a le do naselja Lehen.Tu je križišče, levo se odcepi cesta za Lovrenc na Pohorju v desno pa se nadaljuje cesta v Ribnico na Pohorju.Tukaj je moje izhodišče na današnji poti.Vozilo parkiram na primernem mestu ob cesti.


....začetek poti....

Hitro sem nared,pohod začnem še nekaj časa po cesti v smer Ribnica na Pohorju a le do prve kmetije Uran na desni strani kjer je tudi kažipot (n.v.430m) na katerem piše Janževski vrh.

Pot je dolga 3,5 kilometra,višinska razlika 483m,čas 1 ura in 30 minut.


....smerokaz ob cesti....tukaj zavijem desno na pohodniško pot......

Vreme še dokaj sprejemljivo za pohod le veter je bil občasno kar v orkanskih sunkih kar strašljiv občutek v gozdu ko pred sabo zagledaš sveže podrta drevesa.No na srečo v času mojega pohoda ni nič padalo.

Celotna trasa poti je lepo markirana večino teče po gozdnih vlakah.Nekaj krat me privede na plano in se odpre lep razgled na Pohorje.


....po gozdni vlaki navzgor....

Mimo zapuščene kmetije Radih in spet v gozd.Višje čez dvorišče kmetije Urnavt kjer zavijem ostro desno navzgor.Spet nekaj časa po gozdu.Pot je precej razmočena,sneg odjužen a ga je z višino vedno več.


....odpre se nekaj razgleda.....


.....razgled.....za kam drugam pa itak ni....


......ostro desno navzgor.....

V nadaljevanju je pot slabo uhojena zato nadenem gamaše in prav sem se odločil.Ko višje spet stopim iz gozda pod kmetijo Pokršnik se pokaže pogled na vrh od tu naprej pa še ni nihče hodil in pot ni uhojena.


...pod kmetijo Pokršnik in pogled na Janževski vrh.....


......proti vrhu....(slad je nastala ob moji vrnitvi).....

Čaka me gazenje vse do gospodarskega poslopja pri kemtiji.Tu stopim na cesto,markirana pot pa gre naravnost navzgor v hrib kjer sem kasneje sestopil.


....pogled v smeri Ribnica na Pohorju....

Čez dvorišče kmetije stopim na asfaltno cesto naprej je pred mano podrta smreka čez cesto.To previdno obidem.Do križišča kjer zavijem v desno.


....še malo pa bo vrh.....

Še nekaj korakov je do vrha 915m kjer stoji cerkvica Sveti Janez Krstnik v njeni bližini pa lovski dom.V okolici cerkvice pa se nahajajo zdravilne bioenergetske točke.Pade nekaj posnetkov,grem do lovskega doma kjer je skrinjica z žigom in vpisno knjigo,nahaja se zunaj na zidu.

Sledijo formalnosti in okrepčilo.


.....cerkvica Sveti Janez Krstnik.....


.....žig......


....cerkvica....


........


....lovski dom kjer se nahaja vpisna skrinjica in cerkvica......


....razgled....


....razgled....

Sestopim v drugo stran kjer stoji smerokaz in gre markirana pot in sem se je prej izognil saj ni uhojena.Navzdol gre kar hitro do gospodarskega poslopja kjer stopim na svojo sled.


....sestop v drugo stran....po markirani poti.....

Vrnem se po isti poti nazaj na izhodišče kjer sem zjutraj začel.


.....nad dolino kjer se je začela moja današnja pot.....


....še malo in spet na izhodišču....


.....skupni podatki prehojene poti.....tokrat bolj hiter a si bo treba vzeti čas in jo še enkrat ob priliki prehoditi ko bo vreme bolj umirjeno in narava bolj prijaznih barv.....


Z prehojeno potjo sem kar zadovoljn čeravno je občasno pihal veter horunskih sunkov v gozdu kar strašljivo.Morda jo prehodim še v bolj prijaznejšem vremenu v pomladnem času ko se narava pokaže tudi v bolj lepih prijaznih barvah.

Video film o prehojeni poti



Pa vsem varen korak v hribih in gorah.