ponedeljek, 4. julij 2016

Kamniška Bistrica-Brana 2253m

Na vrsti je bila druga dopustniška tura.Odločim se za Brano torej nekaj lažjega kot pred dvema dnevoma (Mrzla gora).
Napoved vremena možne popoldanske plohe-nevihte.No in ravno prava je ta pot čeravno je čas hoje od izhodišča v Kamniški Bistrici do vrha ocenjen na 5 ur.Malo bom potegnil.Sprva itak je pot enolična ker poteka po gozdu od Pastircev naprej pa postane zanimivo.


....pogled na Planjavo in v Repov kot....

Koraki me hitro nesejo višinci se nabirajo in res zelo hitro sem pri Pastirjih 1415m.Glej VIDEO.


....Pastirji.....

Še malo višje in stopim na plano se pokaže Kamniško sedlo ali Jermanova vrata.


....Kamniško sedlo čaka.....

Pot do sedla ni zahtevna le kondicija je pomembna.


......le kam njega vodi pot.....gorski močerad-Salamander.....

Pot se vije v ključih obračam se nazaj kaže se nekaj razgleda a veliko ga danes ne bo.Meglice so spuščene skrivajo vrhove je pa mistično kar je tudi zelo lepo.


....prva točka na poti dosežena pred mano se pojavi koča na Kamniškem sedlu....sledi krajši postanek...pred....


....treba je naprej na vrh zastavljen cilj....Brana 2253m se pokaže iz meglic kot naročeno.....

Zaženem se po poti na vrh.Že večkrat sem jo obiskal in prav všeč mi je da je danes drugače.Z lahkoto premagujem korake proti vrhu in če pomislim nazaj ko sem šel prvič na začetku zahajanja v gore se čudim sam sebi.Koliko je bilo straha ob pogledu v globino proti Okrešlju in Logarski dolini.Danes pa....nič le opazujem igro meglic ki skrivajo in zakrivajo pogled in uživam.


....le manjše snežišče obidem na poti (danes ga verjetno ni več) in se po ovršnem delu sprehodim proti vrhu kjer stoji križ.....

Sledi daljši postanek časa na pretek saj sem bil kar hiter kar se mi sedaj obrestuje.Okrepčilo,opazovanje meglic,fotografiranje.....na vrh pride Drago kolega z foruma hribi net ki je prišel iz druge smeri torej preko Kaptanskega grebena kar je tudi meni mamljivo.

Klepetamo o raznih poteh čas teče in treba je naprej poslovimo se ona dva v sestop jaz še malo ostanem nastane par video isertov.Pograbim nahrbtnik in sledi sestop.Počasi z užitkom radler v koči bo že počakal.

Video film o poti na Brano



Z vmesnim postankom na sedlu in v koči se počasi vrnem na izhodišče kamor prispem okrog pol štirih popoldan.Ko sem nared za vrnitev proti domu prve dežne kaplje vreme mi je res šlo na moj račun.

Zelo zadovoljn z pohodom Brana res ne razočara nikoli.

Pa vsem varen korak v hribih in gorah.