ponedeljek, 27. marec 2017

Krožna pomladna tura na Donačko goro-marec 2017

Če prejšnji konec tedna ni bilo časa sem si rekel tokrat pa si ga moram vzeti. Hribe in naravo sem že kar pošteno pogrešal kar se je kazalo z nemirnostjo duše. Saj res da je drugih stvari veliko še vse eno so hribi in narava tisto kar je največ vredno in prinese največje zadovoljstvo.

Kot že lansko leto in še prej spet začetek v kraju Sveti Jurij na južni strani Donačke gore. Cesta do sem je lepa ampak v kraju Podlehnik je pravo gradbišče oziroma največje ta čas v Sloveniji saj se gradi avtocesta v smeri hrvaške. Zato ko se vozim iz smeri Maribora pozornost ni odveč saj je veliko stvari spremenjenih zato zgrešim odcep za smer Žetale.

Torej pot začnem v kraju Sveti Jurij na poti je vse po starem.Korake obiram počasi ne hitim in časa je dovolj.Uživam v opazovanju narave in pokrajine vreme je pa prav čudovito čeravno je ozračje nasičeno.

.....začetek v kraju Sveti Jurij.....

....pogled na zaselek Sveti Jurij kjer je moje izhodišče....

....Donačka gora....

....ob poti....

....pomlad v polnem razcvetu....

....na križišču poti....

Malo pred vzhodnim vrhom pot postane bolj ozka in preči strmo pobočje sledijo pa tudi jeklenice a le nekaj metrov kar me spomni na gorske ture ki še bodo sledile v tem letu. Kratko a vse eno sladko.

....kratek del ob jeklenici...

Ko stopim na greben se opravim do najvišje točke vzhodni vrh še preden pa štempiljka v beležnico.
Po izpostavljeni polički po razgled in nazaj do naslednje razgledne točke ki je malce nižja tu pa si vzamem čas za okrepčilo.

....vzhodni vrh razgled....

.......

.....

....na drugi razgledni točki....

Oglej si pogled z vrha v načinu PhotoSphere (klik)

Po krajšem počitku pa naprej po grebenu proti zahodnemu vrhu ki je najvišji a le za en meter torej 884m.Tu pa prava gneča zato se ne ustavljam za dolgo a le toliko za štempiljko in vpis v knjigo.

...po grebenu na zahodni vrh....

.....stara markacija....

....utrinek....

......

....zahodni vrh....

Odrinem z vrha v smer planinskega doma kjer pa po cesti nadaljujem nižje pa zavijem v smer Sveti Donat. Pri cerkvici se malo ustavim potem pa naprej proti izhodišču kamor prispem po dobrih štirih urah pohoda.

...trobentice....

....in preproge vijolic....

....Sveti Donat....

Bil je lep krajši dopoldanski pohod poln lepih pomladnih utrinkov in navdihov za prihodnje ture.

Video film opravljene poti.

Pa vsem varen korak v hribih in gorah.