ponedeljek, 19. junij 2017

Dve gori ena pot

Če je bila prejšnja po brezpotju na Raduho sem si tokrat rekel da grem po markirani.Torej grem pogledat na Kamniško stran.Začetek poti v Kamniški Bistrici to je čisto na dnu bi lahko rekel no nekateri štartajo z Jermance kar ti prihrani dobre pol ure hoje.Ampak vedno sem tako od kar zahajam v hribe.

Čeravno je čas hoje do Kamniškega sedla kar precejšen sem ponavadi po dobrih dveh in pol urah na sedlu.Pol urce za počitek in naprej pokuk v Logarsko dolino z vrha sedla.Tokrat je spet pihalo kot noro in bilo občasno megleno saj je prejšnje dni bilo slabo vreme.

Najprej ga mahnem na Brano kar nekaj nas gre kasneje pa je bil pravi promet na vrh saj je pot že bila popolnoma kopna brez flike snega na poti.Na vrhu ni bilo razgleda vsaj ob mojem prihodu na vrh ne a kasneje pa so se meglice že toliko dvignile da so se pokazali osrednji Grintovci med katerimi je kraljevala Skuta z Rinkami na njeni levi strani pa Grintovec čeravno najvišji vedno izgleda kot nižji.

Po daljšem času zapustim vrh in sestopim na sedlo v glavi pa že načrt naprej z krajšim postankom na sedlu in naprej na Planjavo in kasneje sestop skozi Repov kot.

Na vrh Planjave se pot kar malo vleče le začetek je bol pester ko pot preči grape a od Sukalnika naprej je enolična a bolj razgledna pa tudi strmina se uleže.Po dobrih dveh urah prisopiham na vrh kjer je bila skupinica ki je kmalu sestopila.Na vrhu sem bil kar nekaj časa sam.Pa vedno pride čas ko je treba v dolino.Koraki me nesejo proti Srebrnemu sedlu kjer se pot obrne navzdol v desno v Repov kot.V obratni smeri kot vzpon je pač bolj zahtevno sploh tisti skok.Ampak ja uspešno je bil preplezan čeravno ko grem gor grem po desnem ki je nekakšen žleb in se meni zdi lažji.Levi z bolj kompaktno skalo pa za odtenek težji.Kasneje se še večkrat ustavim saj so bile noge že precej zmatrane saj se je ob koncu ture nabralo kar dobrih 20 kilometrov in seveda vzponi in spusti vse to se sešteje in kaže v končnem razultatu.

Seveda mi pa ni žal da sem opravil takšno dolgo in zahtevno turo ki pa niti ni bila v resnici predvidena v takšni dolžini.Ker pa ti dve poti in gori dobro poznam sem se lahko tako na hitro odločil.


....ko pridem višje nad Jermanco se pokaže Planjava....


.....od Pastirjev naprej se odpre in pogled uzre Kamniško sedlo.....


....Planjava....


....dolina ostaja za mano....


....Brana čaka in se za trenutek odkrije....


...čez Tursko goro se vlečejo meglice....


....pot me nese na vrh sedlo pa ostaja spodaj.....


....še tale kaminček in sem na vrhu....


...vrh objet v meglice kot lansko leto.....


....ob mojem sestopu pa se začne vreme "rihtat"....


....in spet na sedlu.....pa je z soncem obsijana...


....čaka me še Planjava.....


....lepotice ob poti....


....v začetku kar precej razgibana pot....


....Rdeči kup....


....na Sukalniku....


....malo manj zahtevno....


....še malo pa bo vrh....


....razgled je bil prav lep vse naokoli.....


......


......


....na vrhu sam kar je tudi redkost na Planjavi....


........

Oglej si razgled v načinu 360 pogled


.....po dobri uri pa sestop....vrh ostaja za mano....


....na Srebrno sedlo in v Repov kot....


....preko zahtevnega skoka.....


...počasi v dolino.....


....hm zgleda fulll dobro.....


......Zeleniške špice.....


....razgibano....

Video potopis o prehojeni poti.




Pa vsem varen korak v hribih in gorah.