ponedeljek, 11. september 2017

Kotliški graben

Minilo je že nekaj časa od kar sem prehodil tole pot.Bilo je julija sicer vreme malce muhasto ampak pač v gore grem ko je čas tako da pač ta dan je bilo na vrhovih megleno in precej hladno.Pot sem prehodil že lansko leto zato ne bom v podrobnostih opisoval poti.Meni osebno je pot zelo lepa in bom vedno šel po njej.Gre za neoznačeno pot če lahko tako imenujem saj je le delno vidna ostalo pa je bolj tako greš pač tako kot ti je lažje se vzpenjati.Pot sem opravil 16.julija 2017.

Kotliški graben 2016

Video o prehojeni poti


....Konec kjer se pot čez Žmavcarje začne....


....pogled na Kotliče  z Žmavcarjev.....


....malo višje skrenem z poti v desno....


....skozi rušje kjer sem se  malce zalutal na melišče pod Tursko goro....


....pogled na Žmavcarje in Kalško goro v ozadju....


....zanimiva je ta "pot"....


......ob stenah navzgor na travno ramo.....


....zelo strmo pogled nazaj....


....razgiban teren....


....možic ob poti....


........


....spust in prečenje grape Kotliški graben.....


....utrinek....



.....fotografija 360.....


....že višje na travah po prečenju grape....


....sem že bližje Kotličem.....


....ko stopim na  markirano pot po kateri grem na vrh Turske gore....


....utrinek ob poti.....


....sod brez dna....



.......


....vrh se že vidi....


.....razgleda pa danes ni....vsaj na bližnje nižje vrhove....


....soseda Brana in Kamniško sedlo....Planjava....


....v panorami....


....Mrzla gora ob sestopu na Male pode....


...pogled nazaj na Tursko goro....


....Mali podi v panorami....bivak pod Skuto nižje spodaj kamor sem namenjen....


....bivak....



....bivak v načinu 360 ogled od znotraj.....


....ob sestopu v dolino....


....pa je krog sklenjen.....


....še pozdrav Turski gori do naslednjič.....

Video film o opravljeni poti skozi Kotliški graben





Pa vsem varen korak v hribih in gorah.