nedelja, 19. maj 2019

Boč po brezpotju mimo plezalne stene

To čudno pomladno vreme samo dež zadnje dneve.Tako je bilo tudi ta konec tedna zato izberem hrib na Štajerskem kjer bo edino še nekak sprejemljivo.Ne da se mi vozit kam dlje v meglo ali celo dež.

Zato izberem Boč po regularni-označeni sem šel že večkrat pa tudi po tako imenovani grebenski poti-stari markirani poti.Torej nekaj novega no ne ravno novega prehodil sem jo že leta 2014 glej pod objave maj.V petek na predvečer se pripravljam iščem pa arhivu GPS sled pa je ne najdem kot zgleda je takrat nisem ustvaril.Namreč nameraval sem si jo vnesti v telefon v Locus ali Google map da ne bi predolgo iskal to plezalno steno.Nekaj sem še imel v spominu kje in kako hotel sem bit komot da pridem iz prve.

Kot je izgledalo jo bo treba spet poiskat na klasičen način z iznajdljivostjo stezo sledstvom oziroma intuicijo.Na izhodišču se pripravim pohodnikov je že kar nekaj kot ponavadi Boč množično obiskan.Krenem po stari grebenski poti zgoraj ko pot preči cesto zavijem bolj levo na kolovoz-vlako.Hodim po tej poti nekaj časa gledam navzgor ko skrenem kar povprek v iskanje plezalne stene.Po nekaj minutah prečenja strmega pobočja jo ugledam sicer ne 100 % prepričan da je to to.Prebijem se navzgor še bližje pa je olajšanje da sem jo kar hitro izsledil.

Plezal ne bom ker me tovrsten šport ravno ne privlači je pa zanimivo.Opazim da se na desni strani da z lažjim plezanjem povzpeti na vrh pečine-stene.Takoj se oprimem skale tudi korenin kar so naravni oprimki z pazljivostjo napredujem navzgor skala je malo vlažna od včerajšnjih padavin.Par metrov in sem gor ugledam lično klopco z pogledom na Poljčane in še dlje no danes ne zaradi meglenega ozračja..Po nekaj minutnem postanku nadaljujem navzgor celo puščica na skali ki me usmerja.

Počasi se vzpenjam po grebenu prvo vzpetino premagam mali spust in spet strmina brez plezanja korake obiram navzgor dokler se ta "pot" ne priključi stari grebenski poti.Po nekaj minutah sem na ovršnem delu Boča ko ugledam stari TV pretvornik.Žig in naprej v smer razglednega stolpa spust in spet vzpon.

Nisem prepričan da bi se povzpel gor ker je megleno no nekateri so šli pa še grem jaz.Nekaj razgleda je bilo in ne tako kot včasih polovico Slovenije.
Grem v sestop po stari grebenski poti ko se spotoma odločim da grem po smeri vzpona da potegnem lepo GPS špuro-sled da nasledjič več ne iščem.

Krasen kratek dopoldanski pohod z malo avanturističnim pridihom pa dobro ko se kam drugam ne splača hodit zaradi muhastega vremena.

GPS sled za prenos-Boč brezpotje mimo plezalne stene


.....opravljena pot....v iskanju plezalne stene in na vrh....


....na izhodišču....


....malo po gozdnem kolovozu-vlaki....


.....potem pa kar navzgor po instinktu...


...po nekaj minutah jo najdem....


....na desni strani se z lažjim plezanjem povzpnem na vrh....


...kjer je klopca in lep razgled na Poljčane....


...lep razgled samo danes je bolj megleno....


...proti vrhu....utrinek ob poti....


...vrh manjše vzpetine v grebenu....


...pogled nazaj....


...celo možic na poti....če to pot zgrešiš potem pa res v takem terenu nimaš kaj iskati....


...tudi on gre proti vrhu.....


......na stari grebenski poti......


...bujna pomlad....


....na vrhu....


....razgledni stolp....megleno a bi šel gor?......


....no pa nekaj je le bilo....


...je pa lepo.....zelena pokrajina.......


........


Video zapis opravljene poti-



Pa vsem varen korak v hribih in gorah.