nedelja, 11. avgust 2019

Ojstrica-Škarje-Lučka Brana-Planjava

Gore vedno počakajo je stari pregovor.Vreme se je naredilo odlično in priložnost za uresničitev preteklih načrtov pa ne samo to uresničitev kar zahtevne ture.Prvotno je bila v planu samo Ojstrica po Kopinškovi poti katero najraje grem vsako leto.A ko je vreme tako odlično sem dodal še Škarje,Lučko Brano in Planjavo.

O tej poti sem pisal že septembra 2016.

Svojo pot sem začel ob 5.uri še v mraku da me slučajno ne presenetijo meglice na vrhu ki se ponavadi pojavijo okrog 11 ure.Ko sem obiral korake na Ojstrico sem bil priča vsej lepoti narave od jutranje zarje sončnega vzhoda ki gore pobarva v rdeče-oranžno barvo do odličnih razgledov celo opazil kozoroge ki jih v teh koncih še nisem.

Na Ojstrico sem se privlekel okrog 9 ure po dobrih 3 urah in pol.Sledil je postanek občudovanje razgledov in seveda plan za naprej ki se bo 100 % izšel glede na vreme in dolžino dneva.
Sestop na južno stran Ojstrice vzpon na Škarje in naprej od tu je do Planjave še dobra ura in pol.Malce pretirani časi na poti se porabi več časa.

Vzpon na Lučko Brano in naprej na Planjavo slabo označena planinska pot kjer so oznake že zdavnaj zbledele ampak gre sploh če je vreme odlično.Na Planjavo prilezem po dobrih 6 urah in pol k temu še je treba prišteti nekaj postankov.

Sestopim z Planjave v smer Kamniško sedlo kjer se ne ustavljam prevelika gneča ljudi in grem kar v sestop na Okrešelj.Spust je potekal zelo počasi saj je bilo na poti precej tujcev ki niso vajeni takih poti ali celo strah višine ampak ja isteklo se je vse srečno v tem času ko sem sestopal.Pol ure za tem se že zgodila nesreča in posredovanje helikopterja SV.

Krajši postanek na Okrešlju in osvežilna pijača sledil je spust v Logarsko dolino in še cca 2 in pol kilometra po pohodniški poti do mojega izhodišča pri Domu Planincev.Kamor se prispel po dobrih 18 km prehojene poti in dobrih 12 urah k temu je treba še prišteti tudi postanke.


.....opravljena pot Kopinškova pot-Ojstrica-Škarje-Lučka Brana-Planjava-Kamniško sedlo-Okrešelj-Logarska dolina.....


.....začetek že ob 5.uri v mraku....


....jutranja zarja....


....prvi sončni žarki.....


....utrinek....


....Krofička....


......na Škrbino....


....naj se avantura začne....


......brez besed......


....kozorogi na Ojstrici....


....odlično.....


....utrinek na poti....


....Logarska dolina je globoko spodaj....


....pot....


....pogled Robanov kot in tja preko do Raduhe in Pece.....


....po dobrih treh urah in pol na vrhu Ojstrice....


....čaka me še dolga pot....


....razgled.....


...pogled na jug....


....Korošica....


...sestop do Škarij in naprej v smer Planjava......


.....Škarje....


....utrinek.....


....Lučka Brana.....


....pogled na prehojeno....


...vreme je odlično....


....še na ta vrh skočim....


....na vrhu....


....naprej v smer Planjava.....


....še 10 min do vrha Planjave....


....spet na Planjavi že drugič letos....


....pogled na prehojeno pot....


....sestop na sedlo....


......Kamniško sedlo......


....Planjava.....


...sestop na Okrešelj....utrinek....


....v Logarsko dolino....


....utrinek....


....slap Rinka....


Video opravljene poti.




Pa vsem varen korak v hribih in gorah.