ponedeljek, 9. december 2019

Boč 978 m ena kratka za trening

Po daljšem premoru spet ena v hrib.Med tem časom so bile poti ampak to deževno novembersko vreme me je odvračalo od hribov.Korake sem obiral v bližini doma kjer sem si zastavil nove poti.
Ker je bil delovni teden kar naporen sem si zato zastavil bolj krajšo pot samo da bo v hrib.Zaradi prihajajoče spremembe vremena sem računal da bo na vrhu pihal veter in res je pa še to ker močno.Snega še ni tako kot tudi drugod v hribih do višine 1000 m.

Čisto na vrh stolpa se nisem podal pa samo do prve ploščadi za nadaljevanje so me odvrnili močni sunki vetra.Nekaj fotografij in sestop.

Z vrha Boča sem sestopil po tako imenovani "Senčni poti" proti jugu v smer doma pod Bočem.Od doma pa čez Babo do izhodišča.
Prav lepo je bilo če odmislim močan veter na vrhu.


.....opravljena pot.....po grebenski na vrh in sestop po Senčni poti in čez Babo.....


.....na Boč....


....po stari grebenski poti......


....v skalnat svet....


....na greben.....


....še malo.....


....na ovršnem delu.....če odmislim veter je bilo kar prijetno vreme....


....na stolp samo do prve ploščadi....


....temperatura....


....razgled odličen.....


....do Kamniških gora v daljavi....


....ob sestopu mimo cerkvice Sv Miklavža.....


....pogled na Boč.....


....čez Babo na izhodišče....


Pa vsem varen korak v hribih in gorah.