torek, 31. december 2019

Praznično potepanje doma naokoli

Ker me v teh dneh ne vleče visoko v hribe pa vse eno je treba malo migat.Če ne drugega malo doma naokoli.Hribe imam pred nosom sicer višine ni neke silne pa še tudi razglede ponujajo in tudi narava je kar je tudi pomembno.Da se človek otrese raznih misli razbistri notranji duh kako to pomaga da bi vedeli tisti ki se z pohodi ne ukvarjajo pa hodijo v službe celi zamorjeni.Pa še včasih ne vedo kam bi se dale predvsem med prazniki.Ja tudi taki so brez nekih svojih tirnic ki vodijo vsak dan življenje.

Torej sem se podal kar v svoji bližini doma naokoli se najde kar nekaj poti in si jo lahko kar sam zastavim.


....opravljena pot cca 8 km....


......čez Perniško jezero tja čez Kozjak vse do Koralp v Avstrijo....


.....kar na tega se bom podal Vosek 350 m....


....zgornje Perniško jezero....


....preko nasipa ki jezero deli na dva dela zgornje in spodnje....


....Garl 372 m je najvišji tukaj v bližini...tudi včasih zanimiv zaradi razgleda pa vendar se vse spreminja....škoda da ni najn urejenih pohodniških poti....


...pot me vodi proti cilju....



....Jarčeva kapela ob cesti proti Jareninskemu dolu....tukaj tudi začnem svoj vzpon na Vosek....po brezpotju...


....začne se odpirati lep razgled....


......Pesniška dolina....v ozadju Pohorje na desni pa Kozjak....


....tudi Boč se pokaže iz za Dragučove hriba na nasprotni strani doline....


....pogled na Pernico iz drugega zornega kota....zaradi tega sem ravno šel saj me je ravno to zanimalo....


Pa vsem varen korak v hribih in gorah.