četrtek, 5. marec 2020

Ruše Areh Žigartov vrh

Spet na poti tokrat malo višje in "nova" pot ki še je nisem prehodil.Že kar dolgo sem razmišljal o njej že celo v lanskem letu.Ampak pri meni je tako da se podajam kam drugam na še višje hribe ali gore in take poti potem vstavim ko se mi ni za odpravljat kam drugam.
Celo sodelavec ki je tudi pohodnik mi je že govoril o njej Ruše pa tudi niso tako daleč in fraj dan zato pa pot pod noge.

Začetek poti v Rušah pri Mariboru izhodišče v bližini pošte kjer je tudi primerno parkirišče.Smerne table pri spomeniku NOB nasproti cerkve mi kažejo začetek poti , ki traja 2uri in 30 minut do Ruške koče na Arehu do Žigartovega vrha pa je še dobrih 20-30 minut.

Pot ni tako bogata z razgledi nekaj pa jih vse eno je.Že nekaj minut na poti se pokaže lep razgled na kraj kjer se pot začne Ruše v bližini so trije križi.Pot gre po cesti,skozi gozd po gozdnih vlakah,cestah je pa kar dobro markirana.

V term letnem času se je sneg pričel komaj na cca 1000 m in ga je bilo malo višje pa vedno več ampak tudi ne veliko cca 10 cm razen na smučiščih kjer imajo umetnega.Na Žigartovem vrhu ni razgleda saj ga obdaja gozd in tudi geodetskega stolpa ni več.Z vrha sem se odpravil še do cerkvice na Arehu in nato sestopil nazaj v dolino na izhodišče.Vreme je bilo super za pohod le veter je malo kratil pohodniške radosti.

GPS sled-Ruše-Areh-Žigatzov vrh(klik za prenos)


....Ruše-Areh-Žigartov vrh....na poti se nabere cca 17 km v dobrih 5 urah....


...2 uri in 30 min.....na začetku poti....


...pogled na Ruše....


...razgled na poti....


...utrinek....


...na cca 1000 m stopim na sneg....


...utrinek...


...še do Žigartovega vrha 15 minut....


...ob smučišču....


....Žigartov vrh-1346 m....


....cilj dosežen....


.....cerkvica na Arehu v bližini Ruške koče....


....višjih legah še zima vstraja nižje pa že pomlad....


...ob poti....


...po dobrih 5 urah spet na izhodišču kjer sem zjutraj začel svojo pot....

Video o opravljeni poti.



Pa vsem varen korak v hribih in gorah.