nedelja, 17. oktober 2021

Peca jesensko bela oktober 2021

 Spet je prišel tisti notranji klic da se odpravim nekam višje dokler še ne pride tista prava zima z debelo snežno odejo.Odločim se da grem na Peco kjer že dolgo nisem bil no ne tako dolgo nazadnje 2019 iz doline Tople na Knipsovo sedlo.

Danes pa sem svojo pot začel pri Mitneku v Podpeci od koder že tudi kar nekaj časa nisem šel.Večkrat prehodil tako da že poznam na pamet.Sama pot ni pretirano zahtevna no kondicijsko je saj se premaga 1200 višinskih metrov in cca 4 ure zmerne hoje.

Na izhodišču sem bil že 6.30 in še tema tako da sem malo počakal in ob 7. uri začel svoj pohod.Narava še ni čisto jesensko obarvana pa vse eno se te že kažejo.Do doma na Peci je pot lepo sledljiva in uhojena in bilo je sorazmerno suho.Naprej na sedlo med Malo Peco in Peco kjer se je odprl lep razgled na Kamniške Alpe in Julijce vrhovi so se zelo lepo videli.Na vrh sem šel kar po lažji varianti saj je višje sneg sem predvideval in ne vem kako je na zahtevni smeri.

Ta lažja je bila suha do cca 2000 metrov kjer se je začel kazati sneg a le za vzorec mestoma tudi spolzko kjer je uhojeno.Tudi višje je snega bilo malo tako da oprema ni potrebna le primerna obutev.Vrh sem dosegel prej kot v 4 urah in ker sem bil zgoden tudi sam brez gneče ki je nastala nekoliko kasneje ko je prišlo na vrh iz vseh smeri kar nekaj pohodnikov.

Po postanku ko so se začele pojavljati meglice sem sestopil po isti poti do izhodišča.Bilo je odlično več pa naj povedo fotografije.


...v Podpeci pogled na Peco...


...še malo pa bo sončni vzhod...


...Uršlja gora v jutranjem soncu....


...dan poln pozitivne energije...


...nič čakat kar na vrh dokler je tako lepo...


...Julijske Alpe...


...Kamniško Savinjske Alpe....


....približane...


....razgledi se odpirajo na vse strani...


....in "belo morje"....


....pod katerim je skrita Koroška...


....utrinek...


...proti vrhu....


....pobeljeno pa je...vsaj nekaj zimskega pridiha....


....na vrhu Kordeževa glava 2127 m....


......


....vrh...


...in lepa klopca...


...sam ravno nisem bil....bilo jih je še več kot na sliki...in samo fehtajo...


...po debeli uri na vrhu je bil znak za odhod ko so prišle meglice...


...še nekaj razgleda...


....avstrijski del Pece...


....ostali vrhovi Pece...


...pogled na vrh...


.....


....nazaj po isti poti....


....magično...


....igra meglic....


....do doma na Peci in nazaj na izhodišče...


....v popoldanskih urah spet na začetku poti...






Pa vsem varen korak v hribih in gorah.