ponedeljek, 9. april 2012

Pomlad in zima

Zgodaj spomladi ni nič čudnega in nenavadnega če višje hribe pobeli sneg.Tako je bilo tudi tokrat ob Velikonočnih praznikih in mi prekrižal načrte drugače bi se odpravil nekam dlje in višje.Zato pa sem se odločil da ga mahnem kar na bližnje Pohorje in ker bom sam na poti jo bom podaljšal kar do Areha.
Začnem na parkirišču pri spodnji postaji vzpenjače in po moji ustaljeni poti proti vrhu Mariborskega Pohorja-1042m.
...po moji ustaljeni poti...v nižini vse v pomladi zgoraj pa čisto drugače...

...lepo vreme in lepi razgledi...
...mimo cerkve Svetega Bolfenka...
...tukaj pa že...zima se ne bo vdala kar tako...
...proti razglednemu stolpu...
...nisem šel na razglednik ga maham kar dalje proti Arehu...
...smučišče Partizanka....
...v pravi zimski idili...
...naj kar slike govorijo...











...zima in pomlad...
...pomlad in zima...

...in že skoraj Areh...v bližini umetnega vodnega zbiralnika za zasneževanje smučarskih prog....


...sledi...
...Areh...cerkev...




...razgled proti Donački gori in Boč-u...

Le nekaj metrov stran od cerkve se nahaja Ruška koča.
Vrnem se po isti poti nazaj proti Bolfenku in ob tem še ujamem nekaj foto utrinkov.








V dolino na izhodišče se vrnem kot prerojen okrog 16.ure z lepimi nepozabnimi vtisi pa čeprav sem to pot prehodil že velikokrat ampak vsakokrat je drugače.Pravi pohodnik že ve.
Pot je podrobno opisana na hribi.net ali pa tudi nekaj mojih prejšnjih vtisov Od Bolfenka do Areha (klik).

Pa še nekaj podatkov o poti:

-višinska razlika prehojene poti-927m
-dolžina poti(skupno)-18,72km
-porabljen čas(ena stran)-2h in 50 min

VIDEO-Pomladni sneg na Pohorju

V HD glej video v YouTube

Pa vsem varen korak v hribih-gorah.