sobota, 2. avgust 2014

Golek 769m

Hrib Golek se nahaja severozahodno od kraja Zreče.Vrh ponuja lep razgled proti jugovzhodu in ob lepem vremenu seže vse do hrvaškega hribovja.Le 15 minut zahodno od vrha pa se nahaja razgledna točka z smerno ploščo ki ponudi lep razgled vse do Pece in Uršlje gore.
Na vrh je speljana označena pohodniška pot ki se začne cca 1 km hoje severozahodno od Terme Zreče,ki pa jo lahko sklenemo v lepo krožno varianto.

....smerokaz Golek....

Lep dan se obeta vremenska napoved pa ravno primerna za obisk kakšnega hribovja za gore pa neprimerno.To muhasto poletje ki ga praktično ni.Seznam neprehojenih poti ki je še kar dolg bo pač počkal na drugi čas ali pa naslednje leto.Zato dopustniške dneve izkoristim za obisk novih krajev.

...začetek poti Terme Zreče....

Zapeljem se v kraj Zreče v bližini Terme Zreče parkiram.Odpravim se po cesti v smeri severozahod.Pogled se pokaže na cilj v daljavi Golek in na južne obronke Pohorja.Na desni ugledam smerokaz ki me usmeri v levo na ožjo cesto med hišami.

...pogled z poti v daljavi cerkev Sv Egidij...

Hodim skozi naselje Nova dobrava pri večji kmetiji se ponudi razpotje kjer zavijem desno na pot ki gre preko kmetije Bork.Tako se obeta lepa krožna pot saj bom sestopil po drugi strani.

....ob poti....

Pot se vije čez travnike,skozi gozd mimo hiš ob tem pa lep pogled na Zreče,Konjiško goro in vse do Boč-a.

...pogled nazaj na prehojeno...

...in v daljave...

Zadnja tretjina poti poteka po gozdu in je lepo označena vije se ob južnem pobočju za trenutek se vzpenja.Privede me iz gozda na travnik pod vrhom.Nekaj metrov pod vrhom se nahaja kozolec.

....pogled na Golek z poti...

....cilj je vedno bližje...

....v daljave...

....Konjiška gora-Stolpnik....

....še nekaj metrov do vrha...

...rožice...

....

Vrh ponuja lep razgled samo na jug saj ga na  severni strani zakriva gozd.Klopca ponuja počitek ob njej se nahaja skrinjica z vpisno knjigo in žig.

Smerokaz pa pravi da je razgledna točka na zahodni strani oddaljena cca 15 minut hoje.Odpravim se naprej v tej smeri.Presenečen nad razgledom ko jo dosežem.Točka je lepo urejena z klopco in smerno ploščo ki kaže vrhove in kraje v kateri smeri so ter oddaljenost.Lepo sta se videle Peca in Uršlja gora in ter del Paškega Kozjaka pa tudi jugozahodni obronki Pohorja.Sledil je postanek za okrepčilo in uživanje v razgledu.

...smerna plošča...

....razgledna točka...

....avtoportret...

Vrnem se po isti poti na Golek kjer še moj fotoaparat ujame nekaj razgleda,vpis v knjigo in odtis žiga za spomin.

....Golek 769m...vrh,klopca,vpisna skrinjica in žig...

...na vrhu...

Spust čez travnik ki je posejan z rožicami,foto motivi se kar ponujajo.

....orjaška je...

....tudi vesele žuželke...

....pogled v daljave....

Nižje v gozdu pa zavijem na drugo pot ki me pelje proti izhodišču preko kmetije Ančka.

....proti izhodišču po drugi poti...

Iz gozda stopim na asfaltno cesto po kateri se spuščam nižje v dno dolinice,mimo kamnoloma.

....Brinjeva gora...Sv Mati Božja in Sv Neža....

...utrinek...

....Golek nad Zrečami...

Lepi kraji na izhodišče se vrnem po dobrih 5 urah pohoda.Čeravno kratek je bilo zelo super.

GPS sled prehojene poti(klik za ogled)

Video film o prehojeni poti

Pa vsem varen korak v hribih-gorah.