ponedeljek, 6. april 2015

Velikonočni pohod

Vreme imamo spet prav muhasto pravo aprilsko iz ene skrajnosti v drugo.Zato se odločim da na Velikonočni ponedeljek mahnem na Sveti Duh na Ostrem vrhu (904m).Izberem si pristop iz Šturmovega jarka.Pot se začne čisto v dnu doline kjer se Šturmov potok izliva v reko Dravo.Najde se lep prostor za parkiranje zato navdušenje drugače je bila druga varianta v planu.Pot pod noge ki se najprej vije po asfaltni cesti in nato višje preide na makadamsko cesto.Ves čas hodim ob potoku ki divje teče po granitnem koritu in se preliva čez manjše kaskade.


....smerokaz ob poti....


....po cesti....pogled nazaj...

Višinci se lepo nabirajo ko pot z ceste preide na ožjo peš pot, postane malce strma in razgibana.


...po ozki peš poti ob potoku....


....pogled nazaj....


....manjši slap ob poti...le teh je več in ta je meni prav poseben....


....utrinek...


....čez brv....

Če je zjutraj še kazalo da bo dan lep sončen se je kar hitro obrnilo in zajame me snežna ploha.


.....


....ob potoku je bilo včasih kar precej mlinov na vodni pogon....


....slap...


....Virtičev mlin....


....ribnik ob poti....

Vreme se je spet hitro obrnilo in spet je sijalo sonce.


....ko se pokaže razgled....

Ko me pot pripelje iz gozda se pokaže prvi razgled do cilja ni več daleč....


....Sveti Duh na Ostrem vrhu-904m....

Čaka me še samo vzpon po mnogih stopnicah do najvišje točke kjer je tudi nekaj razgleda.


....



....strmo po stopnicah...


...cerkev...


...kapelica v bližini....


....razgled....ki pa tokrat ni segal tako daleč....


....Peca v daljavi....


....daleč v Avstrijo....delno pa ga zastirajo drevesa....


....Sveti Duh....


....nižje je pa lepši....

Svoj cilj sem dosegel zato se nisem dolgo zadrževal saj je vlekel hladen veter krajši postanek sem si privoščil malce nižje in se vrnil proti izhodišču po isti poti.


...utrinek...


....ko me spet nekje na polovici poti ujame snežna ploha a tokrat kar pošteno pada.....več utrinkov z te lepe poti pa v VIDEO.


....3D  model prehojene poti na podlagi GPS podatkov...

Video film.




Pa vsem varen korak v hribih in gorah.