sreda, 15. julij 2015

Repov kot

Se zgodi ko se je težko odločiti kam bi šel,kaj bi bil cilj poti.Na lepo soboto se odpeljem v Kamniško Bistrico pa se bom med potjo odločil.
Bo to Brana,eno bolj lahko bi pa kratko.A med potjo me premami pogled na Planjavo ki jo ovijajo meglice.Vabljiva je grem po grapi Za vratam , ne vlažno je od včerajšnjega dežja.Pa krožno pot bi zato grem kar dalje v Repov kot kjer neoznačena pot privede na Srebrno sedlo od tam pa po označeni poti na vzhodni vrh Planjave-2394m.


....Planjava vabi....

Hodim sam po poti nikogar ni pred mano in ne za mano kar všeč mi je.Pot se počasi vzpenja preči grape skozi manjši gozd pogled pa je prav lep na Zeleniške špice preko katerih sevajo sončni žarki.


....pogled preko grape...na...


.....Kamniški dedec....


....sonce seva preko vrhov....


....preko manjših grap....


....preko doline kjer se dviguje megla....


....ob poti...


....strma ostenja...


....


.....


....vedno višje....

Zvrstijo se zahtevni odseki preko katerih je treba previdno saj je teren še moker.Vedno bolj bližje sem kotu.
Na eni strani visoke stene na drugi pa prepadna grapa pred mano pa še strmina višje pa me čaka lažje plezanje.


....vedno bližje v kot...


....Zeleniške špice...


....in drugi del....


....sedaj je pa na vrsti lažje plezanje....

Skupinica pred mano išče prehod kot zgleda so malce zašli preveč v desno,vračajo se.Sedaj gredo bolj v levo tudi tam se da višje.Jaz izberem žleb vse to mi je poznano že iz pred dveh let.Pa kako je luštno ko vse veš.


....pogled navzdol....dva sta za mano zato stopam bolj previdno....

Lažje plezanje navzgor nekaj metrov in v desno pa spet malo v levo.Na greben pa katerem naprej ki postane ozek a še vedno se da priti preko.


...lažje plezanje navzgor....


....pogled navzdol...greben je že za mano....

Pot se spet pokaže.Skupinica počiva mene pa koraki nesejo kar dalje.Višje bom počival na zelenih tratah z lepim razgledom.Seveda in tudi tako je bilo.


....pokaže se Ojstrica in Korošica....


....Baba ali Lučka Brana....


...igra meglic....


....počitek z razgledom....

Oblaki rastejo objemajo Zeleniške špice pozorno oko pa opazi plezalce v njenem grebenu.Vreme je luštno zato se nikamor ne mudi.


....meglice objemajo Zeleniške špice....


....zakaj bi hitel....


.....Korošica....


....ob poti....

Na vrhu bi pa rad bil zato grem dalje,ni več daleč.Pohodniki prihajajo iz vseh smeri vsi z istim ciljem vrh kjer jih že nekaj sedi,no pretirane gneče ni,eni pa že odhajajo.


....do vrha ni več daleč....


....šopek cvetlic v ozadju pa vzhodni vrh Planjave-2394m....

Poiščem prijeten kotiček saj se bom zadržal kar dolgo.Pa še isti kot lansko jesen le da so bili razgledi takrat lepši.Pa nič za to ravno tako je lepo.


....meglice plešejo svojo igro....


....Srebrno sedlo....


...Ojstrica se je skrila....


....visoko nad Logarsko dolino....


....najvišja točka Planjave je zahodni vrh....


....sence....ki jih rišejo oblaki....

Sestop v smeri Kamniškega sedla,vedno nižje sem gostejša je megla.Ta hlad kar paše zato se na Sukalniku ustavim za kratek odmor.Prav mistično je igranje megle ki skriva in odkriva.Pot je v tej smeri zelo zahtevna snežišč pa več ni le ob poti.


....v megli pa prijeten hlad...


...na Sukaniku....


....mistično....


...megla objema ostenja Planjave....


.....po poti na Kamniško sedlo....


...Babe....


....Kamniško sedlo ali Jermanova vrata v ozadju pa Rinke....

Na sedlu pa se z užitkom uležem na trave čeravno niso tako mehke kot v nižini pa vse eno je užitek.Ko se uzrem v nebo poškilim na steno Planjave me po nekaj minutah premami spanec ne treba je še v dolino.


....na sedlu....


....z pogledom na Mrzlo goro....


...in Krofičko....

Čas tako hitro teče da je ena debela ura hitro naokoli in treba je še v dolino.Čak me še kar veliko korakov do izhodišča in tudi ustavim se,opazuje me hermelin,približa se mi toliko da bi ga skoraj lahko prijel.Neverjetno kakšna karma,res pa je da sem bil čisto pri miru le oči so ga opazovale.


....Jermanova vrata ali Kamniško sedlo ostajajo za mano.....

Na izhodišče pridem zelo pozno popoldan in lahko rečem zelooo luštno je bilo.

Video film o prehojeni poti



Pa vsem varen korak v hribih in gorah.