nedelja, 8. oktober 2017

Moj najljubši pristop na Mrzlo goro

Že dolgo sem razmišljal o tej turi prejšnjič sem jo gledal tam dol z Male Rinke.Čakal na ugodno vreme ki sem si ga želel za to posebno turo ki je tudi dokaj zahtevna in je fajn če je lepo vreme.Pa tudi užitek je čisto drugačen če se vse ujema.

Res se je obetalo krasno vreme in zato se odločim da grem skozi Hudi prask na Mrzlo goro.Že sama gora je dokaj zahtevna ravno tako tudi ta pristop sploh tisti vstop na začetku katerega je treba poznati.Pot oziroma ta pristop je tudi na novo opisan v pred kratkim izdani knjigi Najlepša brezpotja pa itak je bil opisan v vodniku po Kamniških Alpah samo lepo si je treba prebrati zadevo pa je.Meni je ta pristop najlepši zato sem vstrajal in čakal na ugoden trenutek.Tokrat pa grem že četrtič.Sicer pa temu pristopu pravijo klasika druga smer ki je pa za razliko še težja pa poteka bolj levo od tega pristopa kar pa sem letos prvič izvedel. Pot sem opravil 15.avgusta 2017.

GPS sled o opravljeni poti

Sledi v formatu .gpx so zgolj pripomoček za orientacijo. Gibljete se na lastno odgovornost.

VIDEO film o opravljeni turi


....spet v Logarski dolini da ne bo samo Kamniška Bistrica....


...zanimivo govedo....


....na izhodišču....ja ogromno ljudi zahaja v gore....


....Okrešelj pogled na Rinke....jaz pa grem na Mrzlo goro....


....vstopni del v Hudi prask....


....levi vstopni del pogled iz grape......ha ha ha če pa tole splezaš brez da se z roko oprimeš pa ti celo leto plačujem pir....ja malo morgen da boš....


....trikotno melišče....


...spominsko obeležje ob vstopu...


...po preplezani prvi polovici skoka...pogled navzdol v grapo....


....druga grapa...pogled navzdol....potem se plezanje poneha....


...a napredovanje je vse eno še zahtevno zaradi grušča....



....poglej si Hudi prask v 360 stopinjah....


...panoramski pogled na drugo stran....


....in naprej ko se bo grapa spet zožala....


.....mukotrpno vzpenjanje do vrha....


....nekaj novega kamenja ki se lahko sproži....



....v Hudem prasku....


.....že skoraj na vrhu....


...pri možicu izstop....iz grape...


...proti stolpu kjer me čaka lahko poplezovanje....



....spet navzgor....


....del "poti" je odneslo....



...v nadaljevanju proti naslednjemu stolpu....


...prečenje grap in nekaj borbe z rušjem ki "pot" močno zarašča....


...na trave in na drugi strani navzgor....



....krasni pogledi kamor se bolj poredko stopi....


....po preplezanem in prehojenem pogled nazaj....


....vstop v Latvico in na markirano pot....



...na grebenu....


...utrinek....


....še malo pa bo vrh....


...vrh je dosežen....


...ob tem tudi nekaj prask iz borbe z rušjem....



....Mrzla gora v 360 stopinjah....


....sledi sestop....pogled nazaj na vrh....


...utrinek med sestopom....




....ki je tudi zahteven kot vzpon....


...utrinek....


....dolžina poti ni tako dolga lepo je če traja dolgo....

Video film o opravljeni turi




Pa vsem varen korak v hribih in gorah.