nedelja, 11. marec 2012

Špičasti vrh-Kislica-994m

Na zemljevidih ga imenujejo Špičasti vrh drugače pa mu tudi pravijo Kislica.Je 994 metrov visok hrib,ki se nahaja severno od Konjiške gore ,severno od kraja Frankolovo.
Špičasti vrh-Kislica-994m (moj foto arhiv-2010)

Izhodišče isto kot na pohodu na Stenico-1091m ,v kraju Beli potok pri Frankolovem.
Med vožnjo na izhodišče pogled proti nebu nič kaj obetajoč,moj moto je "vsaka stvar je za nekaj dobra".
Slovenske Konjice pogled proti Špičasti vrh...

Na izhodišču že kar nekaj avtomobilov se pripravim in pot pod noge.Ob Belem potoku navzgor po gozdu do Linderskega slapa.Po krajšem ogledu le tega in fotografiranju nadaljujem pot.Kjer potok naredi velik ovinek nasproti skalnega grebena zavijem levo (desno pa se nadaljuje markirana pot na Stenico).
Linderski slap

Pot mi kažejo možici (kamni naloženi en vrh drugega) in je dobro uhojena tako da je ni težko slediti.Diši po pomladi veliko cvetja ob poti.

...cvetje ob poti...

Pridem na gozdno cesto kjer zavijem levo,nekaj časa po cesti a le do ovinka kjer je na drevesu puščica ki nkazuje desno navzgor.Čez nekaj časa še pot enkrat preči ožji kolovoz in preide na greben kjer pa je ni več mogoče zgrešiti-zaiti.
...utrinek ob poti...

Oblaki se odmaknejo,razgledi mi uhajajo skozi krošnje dreves.Zadnjih nekaj minut pod vrhom pot postane strma a ne preveč zahtevna.
...na greben...
...po grebenu...
...strmo gor čez skale...
...malo pod vrhom...

Na vrhu srečam nekaj pohodnikov,čeravno jih ima samo 994m je razgled zelo lep predvsem proti jugu vse do Kum-a,na Celjsko kotlino,Konjiško goro in celo na del Kamniško Savinjskih Alp.Na sever ni razgleda zaradi dreves.
Standardne dolžnosti vpis v knjigo,žig v beležnico za spomin,malica,fotografiranje razgledov.
..."vrh"...uradni vrh je 5 minut naprej,a tam zaradi gozda ni razgleda...
...pogled proti sosednji Stenici-1091m...
...razgled z vrha...

...del Kamniško Savinjskih Alp...

...pogled proti Slovenskim Konjicam...
...Konjiška gora...

Po eni uri posedanja na vrhu na prijetnem sončku in brez veterju sledi zelo počasen sestop na izhodišče.
Lepa kratka pot (izhodišče-vrh=1 ura in 20 min) le škoda je da ni bolje označena ali markirana glede na to da je na vrhu vpisna knjiga in žig.

Video film-pohod na Špičasti vrh

Pa vsem varen korak v hribih-gorah.