ponedeljek, 7. oktober 2013

Dva hriba ena pot Kislica-994m in Stenica-1091m

V hribe in gore zahajam sam ker je tako že od samega začetka.Nihče se mi ni hotel pridružiti pa sem se tako pač navadil.Če je tura popolna neizmerno uživam ne manjka mi nič tudi sedaj ko sem "preklopil" na neoznačene poti in brezpotja ki niso niti tako enostavna.Ko jih enkrat prehodiš se zdijo manj zahtevna.Zelo me privlačijo zaradi miru,odmaknjenosti od "magistral"-označenih poti.Ampak misel v glavi morda bi pa le bilo fino koga zraven povabiti,mogoče bi bilo v dvoje še bolj zanimivo v iskanju poti na vrhove,bližnjice,prehode,plezanje čez skoke....itd.


Na Kislici ali Špičasti vrh-994m in Stenici-1091m sem že bil večkrat na slednji manj ker ni razgleda ta prva pa ima kar zavidanja vrednega.

Kislica-Špičast vrh in belo morje

Stenica po markirani poti

Vreme bolj klaverno a za ta pohod kar vredu višji hribi in gore bodo že počakale ko bo lepše.Torej nekaj novega oba hriba povezati v eno pot da bo bolj zanimivo.

Odpeljem se do Slovenskih Konjic ter naprej po stari cesti v smeri Celja do vasi Beli potok pri Frankolovem kjer me ob cesti tabla usmeri desno navzgor na vaško cesto do ovinka pri gozdu kjer parkiram.

Zaženem se v hrib po označeni poti ob Belem potoku do slapa kjer pa nekaj metrov višje zavijem levo na neoznačeno pot ki me pa dobrih cca45 minutah pripelje na vrh Kislice oziroma njenega predvrha Špičasti vrh kjer je lep razgled.

....slap...

....zavijem levo...

....ob poti....

....utrinek...

....malo po cesti...

....prepleteno...

....prvi razgled z poti...

....Špičasti vrh...

....razgled niti ni bil tako slab....glede na vreme...

....vse do Celja...

....na okoliške in daljne hribe...

....najvišja točka Kislice-996m...

.....

Od tukaj pa se "avantura" začne.Grem naprej po grebenu v smeri zahoda po označeni poti ki prihaja iz smeri kraja Socka.Pot me privede na jaso kjer se mi odpre spet lep razgled.

....spet lep razgled...

Nadaljujem še par 100 metrov naprej nato pa zavijem desno po pobočju navzdol v iskanju gozdne ceste vedoč da poteka spodaj prečno.Določene stvari glede ture si ogledam že doma na zemljevidih in si s tem pripravim celoten načrt tudi variante umika če je potrebno (predvsem v gorah).


Po nekaj metrih strmega spusta in prebijanja skozi gosto zaraščen gozd se znajdem na gozdni cesti (glej sliko zgoraj-redeča puščica kjer sem stopil na cesto) GPS sled.


Pred mano se pojavi križišče in po logiki izberem spodnjo levo cesto po kateri uberem korake v smeri vzhoda.Privede me na naslednje križišče kjer pa spet zavijem rahlo navzdol v levo tako da mi ni treba nadaljevati do kmetije Ramšak.Rahel ovinek v smer zahoda nekaj metrov kjer se pa kar povprek poženem po strmem hribu navzgor na naslednjo cesto že na pobočjih Stenice.

Cesta se rahlo vzpenja v smeri zahoda moj prvotni plan je bil da grem do ovinka kjer stopim na greben(modra puščica) a se zdaj kar sproti odločim spremniti načrt.


Kot sem že povedal v video, nekaj časa se vzpenjam po tej cesti dokler ne pridem do mesta kjer se z desne  odcepi cesta poševno navzgor v smeri vzhoda redeča puščica na zgornji sliki.Po tej cesti cca 100 metrov nakar na primernem mestu se poženem v strmino proti grebenu.Tu se že pojavlja skalnat teren zato tudi malce previdnosti ni odveč.

....na grebenu Stenice....

Po nekaj krepkih korakih stopim na greben ob tem pa tudi malo "zašvicam" kar pa na grebenu ni ravno prijetno saj je vlekel hladen veter.
V nadaljevanju sem se držal grebena kot klop.Hodil sem po nekakšni slabše vidni potki od živali morda pa celo domačini hodijo tukaj ki poznajo te hribe bolj natančno kot jaz.Skozi krošnje se mi kaže nekaj razgleda na sever.Ko prisopiham na gozdno jaso ali poseko pa se mi odpre čudovit razgled na južne obromke Pohorja in Vitanje ki je kar znano v svetu saj se tukaj nahaja Center evropskih vesoljskih tehnologij.

...krasen razgled na Pohorje...kdo je rekel da Stenica ne da razgleda samo po pravi poti je treba...

....in Vitanje...lep kraj v katerega še pridem...

Pot kliče po nadaljevanju zato od razgledišča naprej v "iskanju" najvišje točke Stenice zato še hodim kakšnih 100 metrov naprej in poševno desno navzgor,nakar sem dosegel željeni cilj. Na "vrhu" ni razgleda saj ga obdaja gozd. Je kar "komfortno" urejeno mizica z klopmi za okrepčanje,nova skrinjica z žigom in vpisno knjigo,nove smerne table.Veliko novega od mojega prejšnjega obiska.

....fotografiranje in vse kar sodi zraven ko stopiš na vrh....

....lepo urejeno...žal pa razgleda ni saj je okrog in okrog gozd....

Po krajšem postanku-okrepčilu nadaljujem oziroma začnem sestop v smeri Belega potoka na izhodišče.

....po označeni poti-rdeča puščica na zgornji sliki....modra puščica kjer sem sklenil celoten krog-dva hriba ena tura...

....prve jesenske barve se že pojavljajo...

....Kislica-Špičasti vrh z Stenice...

....gobica v drevesu...

....tam gor sem bil zjutraj....

....pa še pogled na prehojeno Stenico...

....celotna tura v 3D podobi izris GPS sledi v Google Earth....cca 11 km in 3 ure hoje(4)....


VIDEO-Dva hriba ena tura po brezpotju




Pa vsem varen korak v hribih-gorah.