nedelja, 16. februar 2014

Bresternica (Jelovec)-Žavcarjev vrh 915m

Vreme se je le naredilo lepo a kam na pot saj je pretekla ledena katastrofa ki je zajela Slovenijo zelo poškodovala gozdove.S tem so poškodovane in neprehodne nekatere planinske poti.

Zato si izberem pot za katero predvidevam da ne bo ovir na poti.Odločil sem se za pot iz Bresternice ki se začne na Jelovcu(žaga) torej grem na Žavcarjev vrh 915m.Pot je opisana v planinskem vodniku:"Po gorah severovzhodne Slovenije"-pot štev.2316,stran 270.Na raznih planinskih forumih pa manj znana.

Podrobno predstavitev poti si oglej v VIDEO(klik).

Torej začnem v Bresternici na parkirišču nasproti otroškega vrtca.Odpravim se v smer zahod na cesto,preko obokanega mosta pod katerim se v reko Dravo stekata dva potoka.
Takoj za mostom pa desno kot me usmeri planinski kažipot.Pot je markirana vendar bi bila že potrebna obnova.Večino časa po asfaltni cesti ki me dviguje vedno višje.Kaže se tudi nekaj razgleda na dravsko dolino,višja pa tudi v smer Sv.Urban.


....razgled z poti...(klik na sliko za ogled večje)...

....ob poti...

....večino časa po asfaltni cesti...

....Žavcarjev vrh je še daleč...

....markirana pot...

Občasno se pojavijo markacije a kot sem že omenil bi lahko bile bolj na gosto predvsem v križiščih.V glavnem se držim ravno.Pot sem si že doma ogledal na zemljevidu.Glej tudi mojo GPS sled spodaj.

Na cca 600m.n.v. se asfaltirana cesta konča pot pa se nadaljuje po makadamski cesti za kratek čas skozi gozd.Spet me privede na jaso na plano,mimo kmetije Rušnik na cca 700m.n.v. pa spet v gozd.Pot tudi nekoliko blatna saj je temperatura visoko nad ničlo.Mimo vikendov po gozdni cesti v desno.Po nekaj minutah se znajdem pred kočo na Žavcarjevem vrhu ki se nahaja na 867metrih..

...

....še nekaj razgleda na Maribor....

....proti koči...

.....koča na Žavcarjevem vrhu 867m...

....v bližini je kapelica...

....

Do vrha je še nekaj hoje.Naredim nekaj posnetkov,naša trobojnica ponosno plapola na pročelju koče.Tu zgoraj je bilo kar vetrovno.

Krenem proti vrhu,mimo kapelice.Sneg na poti in nekaj ledu.Po strmini so mi v pomoč pohodne palice.Kar kmalu dosežem vrh ki se nahaja sredi gozda na višini 915m.Razgleda ni, le plošča na drevesu označuje vrh.Zato se po fotografiranju vrnem v smer koče.

....vrh...

....in še fototrmin...

Pri koči se okrebčam,nekaj čaja za žejo,žig za prehojeno pot.Kot sem že omenil da je kar vetrovno zato kar odrinem v smer izhodišča.

...3D model prehojene poti na podlagi zbranih GPS podatkov...

Po isti poti na izhodišče ob tem pa srečam kar precej pohodnikov.Sprašujejo me po informacijah glede poti.
Na izhodišču sem nekaj čez 12.uro.Glede poti pa lahko rečem 2 uri hoje do vrha,cc8km(ena smer).Dobra alternativa ko ni možno kam drugam in za nabiranje kondicije.

GPS sled prehojene poti(klik za ogled)-pešpoti si

Glej tudi:Žavcarjev vrh 2013(klik za ogled)

Kratek pohodniški video o prehojeni poti



Pa vsem varen korak v hribih in gorah.