nedelja, 21. september 2014

Im Back again

V četrtek 18.9. je bilo točno en mesec od delovne nezgode.Zato tudi premor v pohodniški aktivnosti.Okrevanje,ležanje,manjši operativni poseg kar je pospešilo da so se stvari vrnile v stare tirnice.

Spet sem pripravljen na pot.Tako je bila včeraj v soboto prva poskusna v breg.Izbor je bilo kar bližnje Pohorje saj je drugod bilo vreme bolj tako pa še delovni dopoldan je bil.

3D izris poti na podlagi GPS podatkov...

GPS sled opravljene poti(klik)

....okrevanje po nezgodi...

....in manjši operativni poseg....

Okrevanje je bilo uspešno saj med vzponom ni bilo čutiti nikakršnih problemov(zategovnaje misišice ali podobno) vse je teklo gladko.Celo "zategnil" sem tako da sem bil kar hitro na vrhu(Cigelnica 1147m-razglednik).

....dežja ne bo zato grem....

...po dolgem času spet v breg...

....nekaj utrinkov...pogledi nazaj...

....najbolj strmi del ni bilo težav....

....strmo...

....proti stolpu-Cigelnica 1147m...

Nekaj razgleda na stolpu,krajši postanek in spust ki je ravno tako potekal brez problemov.

....razgled z stolpa...

....Maribor...

....na zahod....

....selfi...

....spust na izhodišče....

Na koncu sem ugotovil da sem spet pripravljen na nove podvige na poteh in brezpotjih.


Pa vsem varen korak v hribih in gorah.