petek, 30. september 2016

Škarje-Lučka Baba-Vilice-Planjava

V petek sem se zelo pozno vrnil iz šihta no z sodelavci smo šli na "samo eno" pijačo.Bil sem zbit.No ta vikend pa bom  morda doma.Seveda v soboto malo dlje zjutraj poležim čez dan urejanje in delo okoli hiše.Dan se je prevešal v popoldan  igračkanje na internetu.Vedno bolj pa me prevzema da bi pa le jutri se podal v gore.
In le kam dan bo odličen glede vremena in razmer.Idej in možnosti je ogromno.Pripravim nahrbtnik in vse kar gre zraven na pot.

Nedelja jutro brzim po avtocesti proti Celju.Po glavi pa rojijo vse možne poti in vrhovi.Odločim se da bom eno daljšo turo ki bo bolj tehnično manj zahtevna kondicijsko pa niti ne tako lahka.To varianto sem prehodil že v jeseni 2014 vendar sem takrat izpustil dva vrhova.

Pot začnem pri Domu planincev v Logarski dolini.Mrak še je ko začnem obirati korake.Najprej spet v smer Klemenča jama.Pa res letos že tretjič.Mimo koče kjer je še vse mirno  saj je glavna sezona že zaključena


....začetek dneva.....

Naprej v smer Škarje.Pod Ojstrico macesni že dobivajo jesensko barvo.Korake obiram vse višje čisto sam nikogar ni danes.Včasih je pa kar precej glasno.V senci pod mogočno steno je precej hladno počasi se bo že treba privaditi na jesensko svežino jutra.


....macesni pod Ojstrico že dobivajo jesensko barvo.....jaz pa korake obiram proti Škarjam.....


....in se s pogledom oziram nazaj saj razgledi so vse lepši....

Po melišču proti Škarjam lepo je gledati kako se sončni žarki razpršujejo čez ostre vrhove na drugi strani se kaže lepa kulisa Okrešlj nad njim pa mogočni vrhovi Rink.


....pozdrav Krofički....


.....pogled preko doline.....kjer se bo pozno popoldan zaključevala današnja tura.....


....na obsežnem melišču.....


....vrhovi čakajo....


....utrinek.....

Po dobrih dveh urah malo manj stopim na sonce in čudovit pogled na drugo stran,sem na križišču poti.Uberem smer Baba (Lučka baba 2335m) še daleč je.Najprej prilezem na vrh Škarje 2179m.Krasen razgled se kaže v daljave.


....v smer Baba....


....Škarje....


....pokuk v Logarsko dolino....


....ob poti....


...panorama na poti.....

Moja pot pa se nadaljuje naprej.Oko pozorno gleda za markacijami kjer stezica  izgine pa tudi obledele so.Teren pa ni prezahteven bi že šlo tudi brez njih sploh pa danes ko pogled seže zelo daleč.

Naslednja vzpetina ki še ni Baba je enako razgledna le da je veliko višja od predhodne.


....Lučka Baba-2335m.....

Po postanku pa se pot nadaljuje.Uživam na polno saj sem danes spet sam kot prejšnjič na  Skuti. Nikjer nikogar le daljavi se vidi pohodnike na Planjavi.
Krajši spust prečenje strmega pobočja in kar počez navzgor po najboljših prehodih ko stopim na najvišjo točko Lučka Baba 2335m.
Ustavim se za nekaj časa in uživam v pogledu v Logarsko dolino in tja preko v daljave na Avstrijske gore.


...najvišja točka Lučke Babe 2335m.....


...pogled nazaj na prehojeno....


.....panoramski razgled....

Sledi sestop nazaj do označene poti in naprej.Še nekaj spusta je potrebnega.Spet prečenje pobočja v desno.Pot me  ponese spet navzgor pod pobočje.Ozrem se navzgor opazim da do vrha vzpetine ni zahtevno priti.Poženem se navzgor stopim na vrh imenovan  Vilice 2341m.Na tem vrhu pa še  nisem stal.


....prečenje pod pobočjem....


....vrh imenovan Vilice 2341m z pogledom na Planjavo.....

Razgled je enak kot na predhodnima dvema le da sem že bližje Planjavi ki je naslednja na vrsti.Spet sestopim do označene poti ki me v nadaljevanju ob jeklenicah privede pod pobočje Planjave od koder je do vrha le še 10 minut.


....Vilice ob sestopu.....


....do vrha Planjave ni več daleč.....

Na vrhu je bilo kar nekaj pohodnikov.Sledi malo daljši postanek a ne tako dolg kot običajno saj me še čaka kar precej poti.


....pogled na zahodni vrh in ostale v skupini Grintovci....


....pogled na prehojeno....


...utrinek.....

Spustim se navzdol in v smer Kamniško sedlo.Nižje so se ustvarile meglice ki so občasno zakrile poglede spet je bilo mistično.Sploh zanimivo je bilo gledati njihovo igro z Sukalnika kjer je nastal lep video utrinek.


...v meglo proti Sukalniku....

Čaka me še zahteven sestop na Kamniško sedlo kamor hitro pridem.Koči se izognem in po robu kar do zastave kjer pade nekaj foto utrinkov in naprej do lepe travne uravnave na najvišji točki kjer se ustavim za nekaj časa.


....kmalu bom na sedlu....


....pogled nazaj na Planjavo....


....do izhodišča v Logarsko je še daleč....


...Mrzla gora....


...utrinek....

Do izhodišča je še daleč in mrak bo prej kot sredi poletja zato spet obiram korake.Spet me čaka zahtevna pot to je sestop na Okrešelj.


....po zahtevni poti na Okrešelj....


...ko se napolni duša......


....od mraka do mraka.....precej dolga pot ki zapolni celoten dan.....

Na izhodišče se vrnem nekaj minut čez 18. uro.Zelo odlično je bilo,ko bi bilo še več takih dni v gorah.

Video potopis prehojene poti




Pa vsem varen korak v hribih in gorah.