nedelja, 13. januar 2019

Šentilj-Plački vrh 510 m

Spet na potep po pohodniških poteh.Vreme je bilo fantastično prav precej toplo za januar malo nenavadno.
Pot sem začel v kraju Šentilj blizu mejnega prehoda z Avstrijo.Pravzaprav je začetek v bližini Cassino Mond na skoraj praznem parkirišču.Sledil sem poti kot je opisana podrobno na hribi net.To je druga pot v letošnjem letu z seznama kot sem si zastavil v začetku leta.

V tem času ko je visoko v hribih sneg in mraz so takšne luštne pa tudi kratke poti prav fajn sploh pa če je še vreme ok.
Pot me vodi večinoma po cesti lahko rečem da 90%.Res bolj skopo označena zato je je prav da se prej prebere opis ter ogleda fotografije.Naložil bom GPS sled katero se lahko prenese in služi kot pripomoček pri orientaciji na poti.

Torej pot gre večinoma mimo hiš v drugi polovici pa se kažejo lepi razgledi.Nazaj grede sem obiskal še vzpetino Brloga 428 m ki se nahaja ob poti le malo se je treba povzpeti na vrh kjer stoji kapelica.

Do Plačkega vrha kjer stoji velik razgledni stolp sem potreboval cca 1 uro kot pravi opis.Razgled je bil res lep splača se opraviti to pot če vas le ni strah se povzpeti se na razgledni stolp.

Po krajšem postanku sem se vrnil po isti poti nazaj na izhodišče v Šentilj.Za cel izlet-pohod sem porabil dobre 3 ure ravnoprav za dopoldanski sprehod pa še lepa razdalja se nabere malo več kot 8 km.

GPS sled poti Šentilj-Plački vrh (klik za prenos).

Sledi v formatu gpx so zgolj pripomoček za orientacijo.Gibljete se na lastno odgovornost.


...začetek poti v bližini Cassino Mond....


...pot me vodi večinoma po cesti...


...ob poti...


...spusti in vzponi....utrinek...


...v daljavi se vidi moj današnji cilj...


...Brloga 428 m....


...smerokazi...


...markirano a ne vedno....


...še malo do vrha...


...ob poti....


....vinotour....


...na meji z Avstrijo....kjer je tudi visoka ograja proti migrantom...


...po dobri uri zmerne hoje sem na cilju....


...Plački vrh 510 m.....


...se povzpnem na stolp....


...vzhodno avstrijsko hribovje....


...v daljavi avstrijske gore....Koralpe-Golica...


....približana....


...na jug vse do Donačke gore in hrvaškega hribovja....

Video opravljene poti.



Pa vsem varen korak v hribih in gorah.