nedelja, 27. januar 2019

Sveti Duh na Ostrem vrhu nedeljsko potepanje

Odločim se da grem na Sveti Duh na Ostrem vrhu skozi Šturmov jarek.Že kar nekaj časa je preteklo od kar sem nazadnje hodil po tej poti.Bilo je pred kakšnimi tremi leti.Spet me je zanimalo kako je na poti če je normalno prehodna pa je le malo je bilo poledenelo.

Pot sem začel tik ob cesti Maribor-Dravograd kjer se Šturmov potok izliva v reko Dravo in se začne tudi Šturmov jarek.Pot je res lepa ni preveč zahtevna je pa kar lepo dolga tako da se v eno stran nabere dobrih 6 km le čas na smerni tabli na začetku poti je malo pretiran.Do cilja Sveti Duh na Ostrem vrhu sem porabil dobro uro in 40 minut.Ja no vse je odvisno od hitrosti hoje.

Tudi danes me je obdajala zimska idila in delno zamrznjen potok ter ledene skulpture ob poti.Zjutraj ko sem začel na izhodišču niti ni bilo tako mrzlo le -4 stopinje drugod je bilo kar precej več ko sem se vozil po pesniški dolini je termometer kazal -12 stopinj.Vreme je bilo ravno pravo za pohod le koprene so prekrivale nebo tako da sonca ni bilo.

Razgledi ob cerkvi na vrhu pa zadovoljivi koliko jih pač je zaradi gozda ki obdaja vrh.Na izhodišče sem se vrnil po isti poti kamor sem prišel po dobrih 3 urah potepanja.Bilo je odlično ravno prav za ta letni čas.

GPS sled Šturmov jarek-Sveti Duh na Ostrem vrhu

Sledi v formatu .gpx so zgolj pripomoček za orientacijo. Gibljete se na lastno odgovornost.


....opravljena pot....začetek v dolini reke Drave kjer se Šturmov potok izliva v reko Dravo....


....začetek poti....


....ledene skulpture ob poti....


....del poti po cesti....potem pa se začne divjina....


....SPD...Slovensko Planinsko Društvo 1922.....


....potrebe po GPS sledi ni pot je odlično označena z smernimi tablami in markacijami razen za osebne meritve in statistiko....


....lepi zimski utrinki ob poti....


...zamrznjeni manjši slapovi ob poti....


...ko se cesta konča se začne bolj "divje"....pohodniška pot....


...v zimski idili....


.........


...utrinek....


...ledena zavesa....


...Virtičev mlin....


...ko se jarek konča....odpre...


...spet po gozdni cesti....


...zimski motivi ob poti....


...do cilja ni več daleč....


....ob poti...


....Sveti Duh na Ostrem vrhu.....


....proti cerkvi....


...cilj je dosežen....


...v daljavi Peca in Uršlja gora....


....Avstrija....


...mejni kamen.....letos bo okrogla obletnica 100 let od nastanka severne meje oziroma podpisa v kraju St Germain v bližini Pariza....


...Sveti Duh....


....vrnitev na izhodišče po poti prihoda....

Video o opravljeni poti.



Pa vsem varen korak v hribih in gorah.