sobota, 29. oktober 2011

Najlepši ujeti trenutki v gorah

V naravo sploh zelo rad zahajam še bolj pa v gore,ki mi dajejo sprostitev za dušo,adrenalin,mi omogočajo nastanek zelo lepih fotografij in s tem še dodatno sprostitev z kreativnostjo. Spoznavanje,raziskovanje,občudovanje novega ujeto skozi objektiv fotoaparata zapisano v bitih megabytih nekaj preneseno tudi v analogno obliko na papir za trajne spomine.Živo doživetje pa vedno ostane zapisano v duši in tudi vse zgodbice-anekdote,ki so se zgodile.Me vleče nazaj na ponovitev na nove poti nove vrhove nove poglede razglede.Čas teče in nič ne reče nekaj mesecev bo zopet naokrog ko bodo noge zopet nosile gojzarje,na hrbtu težek rukzak z vso možno "kramo",ki pa je zelo nujna "krama".Oči obirale pogled tam gor,srce pa se bo topilo od gorskih lepot.

Izbral sem najlepše ujete trenutke,poglede,razglede z mojih letošnjih potepanj po naših gorah.
Tokrat jih pa predstavljam malo drugače v video obliki.


V drugem filmu pa so izbrane še neobjavljene fotografije z gorskih potepanj,ki so nastale kar tako med potjo.


Pa vsem varen korak v gorah-hribih.