ponedeljek, 7. januar 2013

Nedeljski Žavcarjev vrh-915m

Oblačna nedelja,dežne kaplje na vetrobranskem steklu avtomobila ko se vozim proti izhodišču.
Grem na Žavcarjev vrh-915m,pot je podrobno opisana na hribi net(klik za ogled).
Bresternica do kapelice v centru vasi zavijem levo in samo peljem ravno brez zavijanja dokler ob cesti na desni  ne ugledam smernih tabel za Tojzlov vrh,na drugi strani pa prostor za parkiranje.
Po krajših pripravah uberem pot pod noge.Čez mostiček preko potoka po blatnem travniku.Zaledeneli ribnik ob poti,pokrajina pa daje vtis pozne jeseni.

...dve uri je do vrha...

...vsaj nekaj daje vedeti da je zima...

...pot me vodi po gozdu v hrib a ne preveč strmo...

Po cca pol ure hoje pridem iz gozda v sadovnjak pod kmetijo.Lepo markirano oznake si sledijo zelo pogosto.Malo višje se mi že pokaže razgled preko krošenj na Avstrijske hribe.A vse je delno zakrito v oblakih.
Čez dvorišče kmetije sredi katerega stoji mogočen hrast.Nadaljujem po položni cesti ki se vije do naslednje kmetije.Tukaj se pa odpre lepši razgled in to je tudi vse na tej poti.

...Koralpe...

Pa zopet v gozd malo v ovinek,levo in desno.Zopet na travnik ob gozdu do kapelice sredi gozda,ki je prav zanimiva,saj je poslikana z vseh strani.

...po travniku ob gozdu...

...kapelica sredi gozda...

Grem dalje v hrib,prečkam cesto,manjši zaselek nižje spodaj in tukaj sem malce prehitro zavil.Za nekaj minut izgubim pot,markacije.Znajdem se na gozdni poti po kateri hodim nekaj minut.Pa se že prikaže markacija,grem dalje kot mi veleva intuicija.Zavijem v levo in rahlo navzgor po nekaj korakih pa se že znajdem na Žavcarjevem vrhu.
Sredi gozda je,ni razgleda le tabla na smreki ga označuje.Formalnosti na vrhu,fotografiranje,žiga ni je treba v kočo.

...Žavcarjev vrh-915m...

...na vrhu...

Zato se odpravim nižje kot mi kaže napis na smreki.Deset minut hoje,megla in sem že v bližini koče.Razgledam se po okolici,odložim nahrbtnik na klopco,beležnico in po žig v kočo.
Prav prijetno toplo je bilo v notranjosti,glede na hlad zunaj ki ga je prinesla megla.Sledil je krajši postanek,malica,čaj.

...v bližini koče...

...Koča na Žavcarjevem vrhu-863m...

Vrnem se nazaj po isti poti proti izhodišču.Zanimiv dopoldanski potep je bil.

GPS sled (klik za ogled)

VIDEO-Žavcarjev vrh

V HD glej video v YouTube

Pa vsem varen in srečen korak v hribih-gorah.