nedelja, 21. april 2013

Goljava-834m-Mrzlica-1122m-Kamnik-857m

Lepo vreme,starega dopusta še kar precej na zalogi zato vzamem prost dan in na pohod.

Po planu za leto 2013 je na vrsti Mrzlica-1122m in k temu sem dodal še Goljavo-834m in Kamnik-857m torej krožna tura dolga več kot 8 ur, veliko višinske razlike,vzponov ter spustov na celi turi.

Začnem v vasi Matke oziroma malo višje pod kmetijo Oplaznik,se pripravim in pot pod noge.Prva je na vrsti   Goljava-834m(klik glej opis poti na hribi.net). Pot je lahka in se vije čez travnik v gozd nekaj časa celo po cesti.Veliko pomladnega cvetja ob poti,ptički lepo pojejo saj je krasen dan.

...na začetku poti nad kmetijo...(za ogled večje klikni na sliko)

...prvi pogled na Mrzlico...

...pomladno cvetje ob poti...

Malo pod vrhom na grebenu pa se že odpre razgled na spodnjo Savinjsko dolino in vse do Kamniških Alp.Še nekaj korakov do vrha kjer je bivak in dve klopci z razgledom proti jugu na Mrzlico ter proti zahodu na Marijo Reko vse do Čemšeniške planine.

...razgled z grebena...

...bivak na vrhu...

...Golava-834-vrh...

...razgled...

...Marija Reka in Reška planina-925m...

...približano...

Po daljšem postanku pa spust z vrha po Ovčji poti ki je precej strma in zahtevna (klik-glej opis na hribi.net).
Ko pridem iz gozda stopim na makadamsko cesto in nadaljujem v smeri Mrzlice a le nekaj minut ko me smerokaz že usmeri levo čez travnik v gozd.

...pogled na Golavo-ali Goljavo-834m z južne strani...

...Reška planina-925m....spodaj drevesa ki jih je odnesel snežni plaz...

Višje še ostanki letošnje zime-sneg,veliko zvončkov-kronice.Stopim iz gozda pod vrhom Homiča-1082m in lep razgled na Trbovlje in na Kum.Do vrha Mrzlice še cca 30 minut hoje.

...utrinki ob poti...

...rumene "preproge"...

V senci še kar precej snega na poti.Še nekaj korakov in že se znajdem pred planinskim domom na Mrzlici,ki se nahaja malo pod vrhom.

...planinski dom na Mrzlici...

Zavijem desno in sem v petih minutah na vrhu.Čudovit razgled ,ki je malo meglenčast zaradi toplega vremena a vseeno zelo daleč seže.Po fotografiranju,žig, vpis v knjigo,sledi daljši postanek.

...smerna plošča vrh Mrzlica-1122m...

...razgled...

Sestopim z vrha,grem mimo planinskega doma in desno navzdol na smerni tabli piše Šmohor.Nižje pri kmetiji je razpotje kjer zavijem levo,sicer malo pomanjkljive markacije,bi bila potrebna obnova a vseeno gre.

Nekaj minut po gozdni cesti mimo kapelice in zopet na plano kjer je razpotje ter lep pogled na Gozdnik-1090m.Smerokaz me usmeri levo v smer Kamnik-857m-južna pot (klik-glej opis na hribi.net).

...kapelica ob poti...

...Goljava-pogled z vzhoda...

...Kamnik-857m-južna stran...

...razpotje v ozadju Gozdnik-1090m...

...pogled v smeri Celja...

Po gozdni cesti nad kmetijo kjer pa spregledam markacije in se malo zahodim a v nekaj minutah zopet na pravi poti.

Precej strmo,v ključih speljana pot proti vrhu mi je prav všeč.Korak je počasnejši saj je že veliko poti za mano.
Tudi ta vrh ponuja lep razgled čeravno ga na severu zakriva gozd.Lep bivak stoji na vrhu.Zelo je toplo sonce kar pripeka,nekaj počitka,okrebčilo,fotografiranje,vpis v knjigo,žig za spomin.

...na vrhu-Kamnik-857m...

Z vrha sestopim po severni poti mimo plezališča,stopim iz gozda a zopet spregledam markacijo,morale bi biti bolj pogoste da pohodnik vidi od ene markacije do naslednje vsaj tako so nas učili.Na cesto pridem pri kmetiji Baloh in se vrnem do izhodišča na ovinku.

Zemljevid vir:Geopedia-Peš poti-prehojena pot-približno narisano (klik za ogled večje)

Fantastičen pohod je bil in spoznanje novih krajev,razgledov ter nabiranje kondicije za veliko bolj zahtevne poti ki sledijo po planu v poletju.

VIDEO-Čez tri vrhove

V HD glej video v YouTube

Pa vsem varen korak v hribih-gorah.