torek, 25. november 2014

Frankolovo-Stolpnik 1012m

Že dolgo sem razmišljal o tej poti sedaj pa je prišla priložnost da jo prehodim.O tej poti ni kaj veliko napisanega zato tudi veliko bolj zanimivo in privlačno.

....GPS sled na podlagi zbranih podatkov z napravo Garmin....

Iz Maribora se zapeljem do Slovenskih Konjic kjer nadaljujem po lokalni stari cesti v smeri Celja do kraja Frankolovo.V bližini cerkve parkiram vozilo.Jutro je megleno in to zelo ni vidljivosti na daleč.Hitro sem nared.Preko ceste do stare gostilne kjer me planinska tabla usmeri čez mostiček preko potoka Tesnica.

Podrobno predstavitev poti z slikami si oglej tale VIDEO (klik).

...Frankolovo začetek poti....

....preko potoka Tesnica in v breg....

Koraki me nesejo strmo v breg do ceste in spet skozi sadovnjak v gozd.Po nekaj minutah stopim iz gozda.Hodim po Slomškovi romarski poti kasneje pa še smerokaz ki pove da sem na Tončkovi poti.

....pogled na center kjer sem začel....

...markirano...

....skozi gozd...

....Tončkova pot....učna pot...

To je učna pot Antona Bezenška ki je bil rojen v Bezenškem Bukovju in bil najznamenitejši Frankolovčan,napreden Slovenec in velik rodoljub,kot učenjak ki je prilagodil stenografski sistem za južno slovanske jezike.Bil je tudi pesnik,slavist,pedagog,literat,urednik,publicist,kulturnik,prevajalec in čebelar.
Pot me v nadaljevanju vodi mimo njegove rojstne hiše.Na poti se zvrstijo info točke kjer lahko interaktivno poslušamo zgodbo o posamezni značilnosti in zanimivosti.Ob poti je tudi veliko sakralnih objektov-kapelic.

...staro kmečko orodje in stroji...

....kapelice ob poti...

....proti vrhu gore....

....pogled nazaj...Bezenškovo Bukovje...

....info tabla...

....stara zidanica...

Na vrhu pod vznožjem gore me pot vodi vodoravno mimo stare zidanice in hiš do zaselka Češnjice.Tu skrenem s učne poti in sledim levo markirani poti.

....Črešnjice...nad cerkvenimi vrati letnica datira v leto 1669.....tu skrenem levo...

Spet se vzpenjam v breg,v gozd,pot postane blatna.Rahlo v desno čez pobočje in spet navzgor.Kažejo se prvi razgledi na hribe v daljavi Zasavsko hribovje saj sem nad meglo ki se drži nižine.

...pogled tja čez na hribe v daljavi...

Drevesa brez listja čakajo zimo.Nekaj krat prečim gozdne ceste,sledim markacijam,pot je zadovoljivo markirana.Še nekaj korakov in že se znajdem pod mogočnim razglednim stolpom ki stoji na najvišjem vrhu Konjiške gore-Stolpnik 1012m.

....Stolpnik 1012m...

Sledi okrepčilo in preoblačenje potem pa se povzpnem na stolp po razglede.Na vrhu je kar vlekel veter.Razgledi so bili veličastni vse do Kamniških Alp,lepo se je videla Peca,Obir.Na severo-vzhodu pa ni bilo megleno zato vidno celotno Pohorje.

....panorama razgleda....vidno celotno Pohorje...(za ogled večje klik na sliko)....

....ena z stolpa....

...vse do Boč-a in Donačke gore..

....do Kamniških Alp...

....Peca v daljavi...

....približana Raduha...

....Boč....

....razgled na jug...

....

....Črešnjice z vrha...

Ko se naužijem razgledov sestopim z stolpa in se vrnem po isti poti na izhodišče v Frankolovo.
Megla se je med tem dvignila in od strnila poglede na pokrajino zato pade nekaj posnetkov.

....Črešnjice popoldan...

....lepa pokrajina...

....hribovje se pokaže in da nove ideje za poti...

....tam gor sem bil...

....rojstna hiša Antona Bezenška...

....grad Lindek in Stenica...

....Špičasti vrh-Kislica...

....cerkev Sveta Trojica...

....in spet bom tam kjer sem zjutraj začel....Frankolovo...

Lahka zanimiva in razgledna pot.

GPS sled prehojene poti (klik za ogled)

VIDEO- utrinki z prehojene poti





Pa vsem varen korak v hribih in gorah.