četrtek, 11. avgust 2016

Hudi prask

Spet pride želja po gorah in tokrat si zaželim da spet po dobrih dveh letih opravim turo skozi Hudi prask na Mrzlo goro 2203m.Ker pa gre za zelo zahtevno turo je priporočljivo imet lepo vreme in tudi je bilo tako le v drugem delu so se nabrali oblaki ki so zakrili nebo da je postalo kar hladno ampak vse eno je bilo fino.


....tam gor v Hudi prask....

Letos sem si začetek poti malce priredil.Štart kot je običajno na parkirišču pod slapom Rinka v Logarski dolini.V smer Okrešelj vendar preden se pride iz gozda že skrenem v desno se spustim v globoko grapo ki se spušča v smeri slapa Rinka.Jo prečim in v naslednjo grapo.Ta je tudi pot ki vodi v Zabrložnico.


....po grapi navzgor in občasno tudi ob njej do.....

Po grapi navzgor občasno tudi ob njej saj sem se izognil skoka ki je precej gladek.No rekel sem si o zdaj pa še ne bom plezal.Pri vstopu v Hudi prask sem kar hitro kot pa da bi se držal opisa ker so mi že ti kraji dokaj poznani.


....odpre se mi čisto druga dimenzija pogleda na gore preko doline....

Roka se oprime skale in vzpon po levem vstopu se začne v Hudi prask.Ta najtežji del ne traja dolgo naprej pa je težavnost manj zahtevna.V nadaljevanju so še določene "zanke" na poti vendar dobra pripravljenost in smisel za orientacijo te lepo pripelje do Latvice kjer stopim na označeno pot.Čaka me še samo vzpon po vzhodnem grebenu Mrzle gore na vrh.

Oglej si celotni potopis v VIDEO (klik).

GPS sled opravljene poti(prenos)

V nadaljevanju pa še ščepec fotografij.


....sem že čez prvi naj zahtevnejši del poti....


....pogled iz Hudega praska na gore na drugi strani....


....pogled navzdol na del prehojene poti....


...izstop in v levo naprej.....


...druga grapa....


....prečno navzgor in nekaj borbe z rušjem....


....škoda da je tako hitro konec ko že stojim na grebenu nad Latvico....Mrzla gora pa čaka....


...po vzhodnem grebenu na vrh.....utrinek....


....do vrha ni več daleč.....


...po dobrih štirih urah sem na vrhu.....


.....škoda da so oblaki zakrili nebo....vsaj sonce ni pretirano pripekalo.....


....sestopil sem po označeni poti v smeri Okrešlja....

Oglej si še celotni potopis v video filmu.




Nepozabna tura vredna vsakega koraka in napora morda celo postane moja vsakoletna tradicionalna pot.


Pa vsem varen korak v hribih in gorah.