nedelja, 24. september 2017

Boč 978 m sončni vzhod

Bilo je sredi poletja v začetku avgusta vreme bolj z nestanovitno napovedjo za višje hribe.Zato se odločim da grem na Boč občudovat sončni vzhod.Preverim točen čas kdaj moram bit na poziciji oziroma na vrhu.Zato krenem od doma zelo zgodaj tako da sem na izhodišču v Zg Poljčanah  cc1 uro in pol pred začetkom sončnega vzhoda.Zanimivo je začet pohod tako zgodaj.Na izhodišču mi osvetljuje le ulična svetilka vse je tiho in spokojno.Potopim se v temo gozda in grem po učni poti.Korake mi osvetljuje naglavna svetilka ki je po nekaj minutah nehala svetiti izstrošene baterije saj je tudi nekaj časa nisem uporabljal.Še vedno pa imam v nahrbtniku eno ročno svetilko ki sveti celo do 50 metrov tako da nemoteno nadaljujem pot.Bila je pa itak polna luna tako da višje mestoma je sploh nisem potreboval le tu in tam posvetim malo naprej.Lepo doživetje poti tudi v drugačnih pogojih čeravno pot na Boč ni nič kaj posebnega za nekoga ki je bil že večkrat zato sem si tudi izbral to varianto saj sem že v naprej vedel kje je treba zaviti in kaj me čaka v nadaljevanju.Na vrhu sem kar precej časa pred vzhodom tako da se lepo v miru preoblečem in hajd na stolp.Bilo je popolnoma mirno le mala sapica vetriča je potegnila z juga kar toplo za jutro.


.....na začetku poti....se potopim v temo....


....na ovršnem delu Boča....


.....kmalu bo nov dan....


....v spokojnem miru....


....kažejo se obrisi hribov.....


....čakanje....


....in se začne....kot mala žareča pikica iza obzorja.....


....ki postaja vedno večja in bolj žari....


.....



.....sončni vzhod v 360 stopinjah.....


.....v nov dan.....


....vedno močneje....


.....ko se začne nov dan....


....v panoramskem pogledu.....


....sestop z stolpa in....


...sledi okrepčilo....

Krajši video insert Sončni vzhod na Boču




Pa vsem varen korak v hribih in gorah.