sreda, 26. december 2018

Donačka gora po stari južni poti in naokoli

Po eno mesečnem premoru spet na poti kot vsako leto.Razmere dopuščajo da se lahko podam tudi na kakšno novo zanimivo pot.Zato si tokrat izberem staro opuščeno pot na Donačko goro katero sem že tipal spomladi pa je nisem opravil saj je spust po tej poti bolj neugoden.

Tako kot sem že omenil je sestop po tej poti neugoden zaradi strmine in velike količine listja na poti in tudi nekaj izpostavljenih točk.Pot sem začel v kraju Sveti Jurij po označeni poti grem do Svetega Donata in tam ujamem dobro vidno uhojeno pot ki pa ni več markirana saj gre za opuščeno pot.Opis poti se najde tudi na spletni strani hribi net tukaj.

Na vrhu je bilo živahno in veliko pohodnikov po krajšem postanku krenem še na vzhodni vrh.Tu naredim nekaj posnetkov in žig potem pa spust po jeklenicah čez strm del poti.Na razpotju krenem levo na Stoperško planinsko pot in grem v smer Rudijevega doma.Od doma pa nadaljujem v smer Svetega Donata kjer sem zjutraj se začel vzpenjati na Donačko goro.Krog sem sklenil če ne čisto naokoli pa le prečenje in naokoli.Spustim se na izhodišče v Sveti Jurij in tako sklenem pot po dobrih 3 urah in nekaj več kot 8 km opravljene poti.

Več detaljev poti bo prikazanih v video.


......opravljena pot....


.....Sveti Jurij....


...pogled na kraj Sveti Jurij in v daljave....


....Donačka gora čaka....


....Sveti Donat....kjer skrenem desno na staro opuščeno pot....


...po stari južni poti....


...zgleda kot delo človeških rok....vsaj meni se tako zdi....


...sem na pravi poti....smeri....


...teren postane zelo strm....


...mogočne skalne stene....


...vse bolj strmo in spolzko zaradi debele plasti listja na poti....


...krajši zelo strm del je treba malo po plezati z previdnostjo saj je kar en del izpostavljeno....


....pogled nazaj...ni videti zelo zahtevno pa vendar....


...v lažjem svetu pa tudi še malo občasno zatelovadim zaradi drsečega listja (smeh)....


...na razgledni točki kjer se odpre lep razgled na jug....


...na vrhu je kar živahno....


...spominska....26.12.2018...


...razgled je bil kar lep...v smer Boč in vse do Kamniško Savinjskih Alp....


...grem še na vzhodni vrh....


...vzhodni vrh razgled v smer Hrvaške....


...in sever....


....spust navzdol po jeklenicah čez strm del poti....


...na Stoperški planinski poti....


...utrinek....


...pogled z poti....


...krog je sklenjen spet sem pri cerkvici Sveti Donat....

Video film o opravljeni poti.



Pa vsem varen korak v hribih in gorah.