sreda, 26. junij 2019

Brana 2252 m tokrat brez meglic

Ko me gore pokličejo k sebi pač morem it.Ponavadi se to zgodi že med tednom nekaj dni pred vikendom si pripravim nahrbtnik z vsem potrebnim tako da še tik ped odhodom samo dodam malico in grem.

Tokrat sem izbral Brano 2252 m z začetkom poti iz Kamniške Bistrice.Začnem že ob 5 uri da me spet ne prehitijo meglice kot prejšnjič na Storžiču ko sem bil eno uro prepozen.Pa še tokrat se je obrestovalo.Do Pastircev se pot kar malo vleče ko pa stopiš na plano in zagledaš Kamniško sedlo pa postane zanimivo pa pot tudi hitro mine.

Kot zgleda sem kondicijsko še kar dober moj čas in predviden čas hoje sem bil kar hitro na sedlu.Po krajši pavzi se pripravim in na vrh.Vreme je čudovito še brez oblačka in brez vetra.Kar mi je naj bolj všeč.
Snega na poti več ni je pa ob poti za okras.Soseda Planjava pa še ga ima nekaj na svoji poti iz smeri Kamniškega sedla.Gornikov je bilo kar precej nekateri so že sestopali pa saj nič čudnega če pa je praznik.Pot mi je itak že dobro poznana in me ne predstavlja težav zato sem na vrhu kar tudi hitro.

Razgled je bil do 10. ure tako kot sem si ga želel potem pa so se začele nabirati meglice.Pa vse eno sem kar dobro uro in pol užival na vrhu.Nobenih planov za naprej samo ta cilj zato se mi ni mudilo.

Ko pa so se začeli nabirati oblaki pa sestop na Kamniško sedlo kjer sem se še malo razgledal naokoli.Potem pa je prišel na vrsto dolgi sestop v Kamniško Bistrico.Bilo je odlično itak vsako leto Brana takšna ali drugačna s soncem obsijana pa kdaj tudi meglena.


.....prvi sončni žarki na Mokrici....


....Kamniški dedec ki ga vsako leto obiščem prvega....


...Pastirci....od tu naprej je pa bolj zanimivo....


.....ko se pokaže Kamniško sedlo....


...kar dolga pot je že za mano....


...koča na Kamniškem sedlu....


...ob poti.....


...po krajši pavzi pa na vrh....Brana,Turska gora....Rinke.....


...Mrzla gora......morda bo kar naslednja.....


...sneg še samo za okras ob poti....


....Logarska dolina in Kamniško sedlo....


...utrinek na poti...


...še ta mali kamnin pa sem na ovršnem delu...


...osrednji vrhovi Kamniških Alp...


.....pa sem jo....Brana 2252 m....


........vrh....


....z lepo kuliso v ozadju....


...pa so prišle meglice....


....Logarska dolina z vrha....in po precej dolgi pavzi čas za sestop....


....veliko se jih je še vzpenjalo....


....utrinek....


.....hvala do naslednjič....


....naslednji plani....


...čas cvetja da pot ni monotona....


.......


....popoldan....Kamniško sedlo v slovo morda se že kmalu spet vidimo.....ob poti na kak drug vrh....

Video opravljene poti.




Pa vsem varen korak v hribih in gorah.