nedelja, 8. marec 2020

Voličina Zavrh Maistrov stolp

Kratek nedeljski sprehod na Zavrh 370 m v Slovenskih goricah kjer se nahaja Maistrov stolp.Pohod sem začel v kraju Voličina (podroben opis poti je na hribi net).Po cesti ampak sem takoj na začetku ugledal markacijo na elektro drogu in zavil v levo na travnik ki se oža v grabo.Vse skozi me vodijo markacije ko stopim pri kmetiji na asfaltno cesto in spet po kolovozu v gozd.Na poti je veliko razgleda.Skozi gozd kjer je pot blatna in na koncu ob ograji v bližini hiš strmo navzgor in že stojim pred stolpom.Pot traja dobrih 30 minut.

Razgled na stolpu je bil odličen morda v še bolj jasnem sončnem vremenu.Vrnil sem se po cesti nazaj na izhodišče.

Podroben opis poti na hribi net

GPS sled poti Voličina-Zavrh-Maistrov stolp (klik za prenos)


....opravljena pot....


...kraj Voličina kjer sem začel pot....


...takoj za transformatorjem markacija na el. drogu sem zavil levo....po opisu se gre po cesti še naprej in kasneje v levo....


...po grabi navzgor...in stopim na cesto....


...pogled nazaj....


...ob poti....


...skozi gozd....


...in kmalu že pri Maistrovem stolpu.....


....razgled z stolpa.....Pohorje....


....Lenart...


.....Sveta Trojica....


....hrvaški hribi v daljavi....


...Donačka in Boč....


...ob vrnitvi po cesti razgled....Pohorje in domačija mojih prednikov....

Video utrinki opravljene poti.



Pa vsem varen korak v hribih in gorah.