nedelja, 12. september 2021

Brana 2253 m september 2021

 Na lepo septembrsko soboto sem se odpravil na Brano iz Kamniške Bistrice.Bil sem zelo zgoden tako da sem lahko parkiral vozilo na izhodišču kjer vedno začnem svojo pot Pri Jerinčku malo višje od planinskega doma v Kamniški Bistrici.Popoldan je bilo vse zatrpano z vozili ljudi pa ogromno.

Gore sem pogrešal nazadnje bil na poti 22.avgusta vmes sem se še cepil tako da sem bil prejšnji konec tedna malo utrujen in raje doma. Ta konec tedna pa kot naročeno lepo vreme za gore in seveda obvezno na pot.Bilo je fantastično lepo prava gneča kot na Triglav res pa je da je Brana zelo obiskana gora.

Več pa naj povedo fotografije krajši video potopis pa še pride.

...že na polovici poti pogled na Kamniško sedlo...pot postane zanimiva...


....pogled nazaj odpirajo se razgledi...


...koča na Kamniškem sedlu...sledi kratek postanek...


...proti današnjemu cilju...Brana 2253 m v jutranjem soncu...


....koča ostaja za mano....pogled na Planjavo...


....Turska gora....


...Mrzla gora....


....Brana pa čaka...


...razgled z poti seže daleč....


...ob poti gorski mak....


...ostenja Brane...


...pokaže se pogled v Logarsko dolino...


....pot proti vrhu....


....vedno višje....


....odpre se pogled tudi na drugo stran...


...skozi manjši kamin ....


...in sem na ovršnem delu Brane...


...Brana vrh 2253 m...


...tam spodaj je Kamniško sedlo...


....Kalški greben....


...od Grintovca do Rink...


...razgledi v daljave...


.....


...v sestop po isti poti...


....popoldanski pogled na Tursko goro...


....in Mrzlo goro...ki kar vabi...


....Kamniško sedlo z Planjavo v ozadju...


....Logarska dolina...

Video opravljene poti še pride.

Pa vsem varen korak v hribih in gorah.