ponedeljek, 4. april 2011

Boč in Velikonočnica

Pomlad je tu v polnem zagonu in čas ko zacveti Velikonočnica na Boč-u,zato sem izkoristil krasno sončno nedeljo za potep v naravo.Vzpon na Boč sem začel iz Spodnjih Poljčan po gozdni učni poti čez Balunjačo(ime majhne votline)na sam vrh do razglednega stolpa.
....veliko različnega cvetja ob poti(klik na sliko za večji ogled)
......božje znamenje ob poti.....
Vhod(pristop)v Balunjačo(ime votline)
Balunjača-votlina-vhod
 .....razgled s stolpa na vrhu Boč-a(vidljivost ni bla ravno perfektna zaradi ogretega ozračja in meglic ter brezveterje)
Pot sem nadaljeval s sestopom s vrha do planinskega doma pod Boč-em,kjer sem si ogledal še Velikonočnico.
.....zopet pomladno cvetje ob poti-Trobentice.....
Cerkev Sveti Miklavž
....izklesana iz kamna v ozadju Boč......
Velikonočnica-Pulsatilla grandis-je ena najbolj znanih predstavnic slovenske flore.Redkost privlačnost in ekološka občutljivost jo uvrščajo med naše najbolj ogrožene rastlinske vrste.
Možno jo je videt v dveh ogradah v bližini doma pod Boč-em,druga večja ograda pa je 300m južno.
Na izhodiščno točko-parkirišče sem se vrnil po lahkotni poti čez Babo(535m).
Oglej si še video kjer je prikazana pot.