ponedeljek, 11. april 2011

Na Golte-Boskovec in Medvedjak

Naša dežela ponuja toliko lepot da se je včasih težko odločit kam bi ga tokrat mahnil a po dolgem premišljevanju med tednom sem se odločil da grem v soboto pogledat na Golte.
Pravijo jim tudi Mozirske planine,najbrž zato ker ležijo nad Mozirjem v savinjski dolini.So razgibana planota s več kopastimi vrhovi med katerimi sta največja Boskovec(1588m) in Medvedjak(1573m) so pa še Konjski vrh(1514m),Smrekovec(1550m),Ojstri vrh(1584m).
Pohod sem začel(ob 8.10) iz vasi Žekovec kjer je spodnja postaja nihalke(vzpenjača-gondola) in tudi veliko parkirišče.Lepa pot,ki poteka po gozdu(je lepo označena),čez travnike-pašnike,mimo hribovskih kmetij in cel čas ponuja slikovite razglede na savinjsko dolino,celjsko kotlino ter ostala hribovja proti jugo.
Razgled-savinjska dolina
.....utrinek-1
 ......utrinek-2
 ......pomladno cvetje ob poti.....

Od Mozirske koče sem pot nadaljeval na najvišji vrh Boskovec,kjer je lesen razgledni stolp(ni žiga-je samo vpisna knjiga!) od koder je lep razgled na Šoštanj-Velenje in hribovja v ozadju.
.....na poti na Boskovec....
.....cvetje ob poti-Teloh.....
......razgled s stolpa-1
.....razgled s stolpa-2-kamniško savinjske alpe.....
......pogled na Šoštanj-Velenje......
Po počitku-malica ter martinčkanju na soncu sem pot nadaljeval na Medvedjak,ki ponuja odlične razglede na kamniško savinjske alpe,"Raduha je bila na dosegu roke",Košuto,Peco,Uršlja gora.....
Medvedjak s poti na Boskovec
......kapelica v bližini Mozirske koče....
.....manjše sedelce in koča Trije ploti....
Utrinek......
.....razgled s Medvedjak-a na kamniško savinjske alpe....
.....razgled-2-Košuta,Raduha.....
......razgled-3-pogled na Peco in Smrekovec v ospredju.....ko sem tukaj sedel na klopci in tole občudoval je kar velika verjetnost da bost moja naslednja cilja Smrekovec-Kernes-Komen....

Po daljšem potepanju,opazovanjem narave,fotografiranjem naravnih lepot sem se pozno popoldne začel počasi vračat nazaj v dolino(2h,30min) na izhodiščno točko.
.....ob povratku v dolino še pogled na Mozirje daleč spodaj,proti celjski kotlini......
Natančnejši opis poti na Golte samo s fotografijami poti najdete na portalu hribi.net.
Oglej si še krajši(7 min) videofilm pohoda.
Pa vsem varen korak v hribih-gorah!