ponedeljek, 18. april 2011

Komen-Krnes-Veliki Travnik

Na cvetno nedeljo 17.aprila sem se podal pogledat na Smrekovško pogorje,ki meji med Štajersko in Koroško.Za cilj izbral vrhove Komen(1695m),Krnes(1613m) in Veliki Travnik(1637m).
Pohod sem začel iz vasi Ljubenske rastke,ki leži severno od Ljubnega v Savinjski dolini.Je idilična vasica s manjšo cerkvico v slikoviti dolinici po kateri teče potoček Krumpah.
Dan je pa bil zelo dvoličen kot dan in noč,najprej krasen sončen ter kasneje zelo oblačno.Zato sem se v drugi polovici posluževal HDR tehnologije za zajem motivov.Pot poteka skozi gozd,čez travnike-pašnike,delno tudi po cesti(mestoma slabše markirana).
Vas Ljubenske rastke-začetek poti.
Na poti-pogled na Veliki Travnik.
.....delno po cesti.....
Pogled na Komen....še 2 uri do vrha.
Utrinek ob poti....dokler je blo še sončno.
Proti vrhu-Komen.
Z vrha Komna je zelo lep pogled na Peco,Raduho,Golte,daleč v dolino proti Ljubnem in del kamniških alp kjer izstopa Ojstrica,pod vrhom je tudi manjša lesena kapelica Sv.Cirila in Metoda.
Pogled na Peco
Velika Raduha
Kasneje sem nadaljeval na bližnji Krnes ki ponuja podobne razglede kot Komen.
Krnes-vrh
Ob vrnitvi nazaj na Komen še manjši postanek pri kapelici in nadaljevanje poti na Veliki Travnik.
Ruševec-kar lep čas je poziral a škoda da ni blo zraven zoom objektiva.
Utrinek-pogled na Komen s poti na Travnik.
Na Velikem Travniku sem se povzpel na lesen razgledni stolp(Turnovka) po nekaj razgledov,ki pa nažalost zaradi vremena niso bili ravno božanski.
Razgledni stolp na Velikem Travniku.
Razgled s stolpa.....
Pohod sem zaključil s sprehodom do koče na Travniku in se po gozdni poti spustil nazaj v dolino na izhodiščno točko.
.....proti koči....
....pa še en pogled na vrhove.....