ponedeljek, 16. julij 2012

Čez Mlinarsko sedlo na Grintovec-2558m

Grintovec je najvišji vrh Kamniško Savinjskih Alp.Zelo priljubljen vrh med pohodniki,ki se nanj množično povzpnejo predvsem po lažji poti preko Strehe.Za željne več pustolovščine in bolj razgibanih poti pa so še zahtevnejši pristopi.
Preko Dolške škrbine iz smeri Kočne in po severni strani na vrh.Čez Mlinarsko sedlo ravnotako po severni strani na vrh.
Jaz sem se odločil za pristop čez Mlinarsko sedlo(glej podroben opis-hribi net). Na vrhu bil že večkrat po lažji varianti(klik) in tudi preko Dolške škrbine (klik).

Lep dan je napovedan le kopasti oblaki se bodo tvorili zato se zapeljem v Kamniško Bistrico od koder začnem pohod v smer Kokrsko sedlo.Kar precej pohodnikov je že na poti.
...prvi sončni žarki...
...Kalška gora...pot na Kokrsko sedlo...

...še malo pa bom na sedlu....

Na sedlu zavijem na pot proti Grintovcu malo višje pa v smer Skuta.Skozi Mala vratca kjer se odpre lep pogled na Skuto in Brano.Pod Dolgimi stenami proti Velikim podom do bivaka Pavla Kemperla pod Grintovcem.
Grintovec-2558m
...Kalška gora in Kalški greben....
...veliko cvetja ob poti...
...Mala vratca...
...odpre se pogled na Skuto in ostale vrhove....
...pod Dolgimi stenami...
...utrinek...
...bivak Pavla Kemperla pod Grintovcem...

Krajši postanek,zanimivo nobenih pohodnikov tako da sem od Kokrskega sedla naprej čisto sam.
...na Legarjih...
...tam gor bom šel...
...lepotica gora...

Nadaljujem po zelenicah na Legarjih v smer Mlinarsko sedlo,na križiščih poti so smerne table ki me usmerjajo proti želenemu cilju do Mlinarskega sedla še 1 ura do samega vrha pa 1 ura in 50 minut.
...Grintovec...desno Mali Jezerski Grintovec-2447m...tam preko gre pot-zelo izpostavljeno
...utrinek..

Po zanimivem svetu Velikih podov med globokimi jamami v katerih še je sneg ovinkasta pot me vodi na Mlinarsko sedlo.
...živa skala...
...utrinek...

Na sedlu-2334m se odpre zelo  lep razgled na Jezersko stran.Nebo še brez oblačka le okrog vrhov se že ustvarjajo meglice.
...Dolgi hrbet...z malo drugačne perspektive...tu se tudi začne pot v smer Skute-zelo zahtevno...
...razgled...
...pogled na Karavanke...
...vse do Triglava...
...Jezerska Kočna...
...Veliki podi...desno Dolge stene...

Krajši postanek in priprava na veliko bolj zahtevnejšo pot.Veliki napis Grintovec na skali,mimo zanimivih stolpov.Malo na južni strani pa občasno nad silne prepade na severno stran.Pot je dobro varovana na mestih kjer je potrebno.Prečim najbolj izpostavljen del po grebenu,se še malo spustim in sem že čez.Srečam dva pohodnika in že na meliščni severni strani Grintovca.

...kar precej globine...skoraj 1000m...

...spodaj Češka koča-1542m...
...preko grebena...najtežji del...Mali Jezerski Grintovec-2447m...
...še malo...

...sem že čez...pogled nazaj...
...razgled...

Pot gre ravno prečno kjer se na sredini združi z potjo iz smeri Dolške škrbine potem pa samo ravno navzgor.Jaz sem šel kar po melišču prečno navzgor.
Na skrajnem robu stopim na markirano pot in še samo proti vrhu.Nekaj pohodnikov se spušča z vrha.Nekaj besed glede poti čez Dolško škrbino.
Lepi prizori meglic(glej video spodaj) ki urno brzijo čez vrh,ob jeklenici samo še navzgor in nekaj korakov do vrha.Zelo zadovoljn občutek ko osvojiš vrh po težji poti.

...igra meglic...
...še malo pa bo vrh...pogled nazaj dol...

Kar precej ljudi na vrhu,ki te gledajo od kod si pa ti prišel.Veter kar precej piha,mrzlo ni bilo le meglice so občasno popolnoma zakrile razglede.
Običajne stvari na vrhu,vpis v knjigo,žig,občasno mi le uspe naredit še nekaj posnetkov.Malo posedim in sestop preko Strehe v smer Kokrsko sedlo.
...razgled z vrha...

...smerni kamen na vrhu...moreš bit hiter da ujameš tak motiv ko ni pohodnikov....

....sestop v gosti megli....ob priliki kolko se je dalo si še ogledam eno varianto pristopa na vrh ki bo enkrat v prihodnosti realizirana...
...občasni pogledi skozi meglo na Skuto....
...Streha...
...pa čez pet minut....

...pogled nazaj...
...Kalški greben....
...proti Kokrskem sedlu...

Krajši postanek na Kokrskem sedlu in sestop v dolino na izhodišče.Zelo lep pohod je zelo zahtevna pot opisana tudi podrobno na hribi net.
Še pridem v Kamniško Savinjske Alpe je še kar nekaj lepih poti za prehodit.

Video-Mlinarsko sedlo-Grintovec
V HD glej video v YouTube

Video-sestop z vrha v megli

Pa vsem varen korak v hribih-gorah.