nedelja, 20. januar 2013

Kislica-Špičasti vrh-994-zimski pohod

Sobotno jutro,se prebudim in pogled skozi okno-megleno.V takem pač ne grem nikamor,ves ožaloščen grem nazaj spat.Napovedi so bile da se bo vsaj malo razjasnilo po celo tedenskem sneženju.Po dveh urah sladkega spanca pa le vstanem zares ker mi ni dalo miru preverim internetne kamere kako je v  višjih legah-sonce.

Se pripravim,nahrbtnik pa sem že itak zvečer pripravil.Lažji vzpon kot sprehod zato tak ne potrebujem kakšne ekstra opreme.Le gamaše in za vsak slučaj male derezice.

Grem na Kislico-Špičasti vrh(klik) tako kot sem si planiral.Bil že večkrat tako da pot poznam če slučajno ne bi bila uhojena.
Zapeljem se do Slovenskih Konjic,v smer Frankolovo do kraja Beli potok kjer zavijem desno v hrib,po 1 km parkiram na ovinku.Še najde se prostor za mojega ob dveh že parkiranih avtomobilih.

Se opremim nadenem gamaše,rukzak na hrbet in grem.Pot je že uhojena in to tako kot bi šel bataljon vojakov skozi.

...pa gremo na pot...(za ogled večje klikni na sliko)

Po soteski Belega potoka obiram korake skozi zimsko idilo.Ni mrzlo,le občasno mi z drevesa se vsuje malo snega za ovratnik.

...po soteski Belega potoka navzgor...

...mimo Linderskega slapa...

...grad Lindek...skozi krošnje gozda (zoom)...
...občasno se mi vsuje nekaj snega za ovratnik...

...pa malo po cesti,ki je celo splužena...


..po grebenu navzgor...

Višje na grebenu nekaj razgleda a ne zelo daleč,saj čiste jasnine ni bilo,lepo pa se je videla Konjiška gora.
Srečam tri pohodnike ki so že sestopali.Čaka me še zadnji malce "težji" del v zadnjih metrih pod vrhom preko zasneženih skal.





...razgled na Konjiško goro-Stolpnik (klik)



...pogled na sosednjo Stenico-1092m (klik)

...zadnji malce "težji" del poti...

...malo pod vrhom...

Prilezem na vrh kjer je najlepša razgledna točka uradni vrh je 5 minut naprej a tam ni razgleda zaradi gozda.Sem sam na vrhu,piha veter.Razgled še kar zadovoljiv,formalnosti,vpis v knjigo,fotografiranje,žig,popijem topel čaj iz termovke.

...uradni vrh je 5 minut naprej...

...nova tehnologija mi omogoča samoportrete na vrhu....wifi krmiljenje fotoaparata nujno za nas ki sami hribolazimo....včasih pa še vedno samosprožilec 10 sekund ampak to je boljše...

...razgled z "vrha"...







...malo prostora...


...sestop nazaj na izhodišče-utrinek...

Sestopim počasi po isti poti proti izhodišču.Lepo ne preveč zahtevno,sprehod v zimski idili z lepim razgledom na vrhu.

Pa lahko prečrtam drugi za letos zadani cilj z seznama.

Glej še:

Kislica-Špičasti vrh-pomlad

Špičasti vrh in belo morje


VIDEO-Kislica-Špičasti vrh v belem

V HD glej video v YouTube

Pa vsem varen korak v hribih-gorah.