sobota, 12. januar 2013

Stolni vrh 382m

Je hrib visok 382 metrov in se nahaja na severnem koncu Maribora nad osrednjo železniško postajo.Z vrha je lep razgled nad mestom,Pohorje,po Dravski dolini vse do Pece(v lepem vremenu),proti jugu na Dravsko polje skoraj do Ptuja.

Ker je večina hribov brez snega,narava pusta in rjava me ne vleče da bi šel kam dalje,pa tudi mraza ne maram pa še opreme nimam da bi se povzpel kam višje.Bo lepše ko bo pomlad,poletje,jesen itak še dober mesec in pol pa bo marec tu pa se bo že začelo spet na polno.

Zapeljem se v Maribor,parkiram v bližini železniške postaje.Spotoma si še ogledam staro lokomotivo ki stoji pred železniško in bi bila potrebna temeljite obnove saj je že cela rjava.Z potjo nadaljujem po Šentiljski cesti do nadvoza ki poteka preko ceste,železnice in hitre ceste (glej GPS sled spodaj na sliki).Na koncu mosta desno in v prvem križišču levo.Med hišami po cesti strmo v hrib.Ko pridem na vrh pa me smerokaz usmeri desno na makadamsko cesto ob veekendih.V nekaj minutah sem na vrhu.

Razgled ni bil ravno oh in ah kot prejšnjokrat je pa fajn redno nekam it samo da se gre.Do vrha sem porabil 50 minut,poti je pa vse skupaj cca 3km.Vrnil sem se po isti poti nazaj do parkirišča sicer pa še obstaja druga varianta na vrh.

...tu sem začel...železniška postaja Maribor-kolodvor...
...muzejska lokomotiva pred železniško postajo...
...pogled na Stolni vrh-382m...
...kažipot...
...na vrh...Stolni vrh...
...velik lesen križ na vrhu...Stolni vrh...
...spominska plošča...

...razgled...







...v lepem vremenu vse do Pece...
...Kalvarija in Piramida...
...podatki prehojene poti...vir:Pešpoti si(klik)

Pa vsem varen in srečen korak v hribih-gorah.