četrtek, 21. november 2013

Boč 978m in zahodni greben

Lepa nedelja se obeta zato se odločim za pohod.V višjih legah je že sneg ki me še ne privlači preveč morda me kasneje v zimi zamika snežna belina in mraz.

Kam torej? Odločim se da grem po dolgem času spet na Boč,a tokrat po zahodnem grebenu,po brezpotju.Na izhodišču se še najde prostor za parkiranje,hitro sem nared in uberem korake do obvestilne table kjer se začne učna pot na Boč.
Zavijem levo navzgor na slabše vidno potko,višje prečim cesto in spet po potki.Seveda presenečen saj je uhojena potka,kateri je lahko slediti pa tudi markacija se je pojavila (glej video spodaj).V nadaljevanju pa ne,torej gre za neoznačeno pot.

...še v jesenskih barvah...

...tudi markacija....

Pot ni preveč strma,celo manj od markirane poti.Nekaj razgleda se pokaže na skali v prvi polovici poti.V zadnjem delu pa me pot pripelje na bolj oster greben ki ga je hitro konec.Le nekaj korakov še  in spet na cesti pred TV oddajnikom,zavijem desno navzdol na markirano pot.
Po že znani poti na ovršnem delu Boč-a sem hitro pri razglednem stolpu.

....nekaj razgleda na poti...

....greben...

...rahla strmina...

....delno skalnat teren...

....greben postane bolj oster...a le nekaj korakov...

....pri razglednem stolpu...

Sledi krajši počitek z okrepčilom,pohodnikov pa skoraj nič,le dva sem srečal ki sta odhajala z vrha.Povzpnem se še na stolp po razglede ki pa niso segali tako zelo daleč kot pa če je zelo vetrovno vreme.

....razgled z stolpa....

....proti Donački gori v daljavi...

.....

......

Sledil je počasen sestop na izhodišče po markirani učni poti.Lepa krožna kombinacija neoznačene in markirane poti.Več pa v videu spodaj.

....oznake ob poti...

....še v pisanih barvah...

....3 D izris prehojene poti...

GPS-sled (klik)


Video film o prehojeni poti z komentarji




Pa vsem varen korak v hribih in gorah.