ponedeljek, 25. november 2013

Žigi z vrhov

Ko dosežem vrh pa ni pomembno je to bila zahtevna ali lahka pot,po fotografiranju vedno še odtisnem žig.Na vseh vrhovih ni žiga ali pa so že dotrajani.Sicer to ni toliko pomembno kot spomin pa je saj v beležnici zraven žiga dopišem datum in smer poti ki me je vodila na vrh.
Planinske knjižice ne uporabljam ker raje hodim po svojih načrtih kamor me vodi srce.Do sedaj se jih je nabralo kar precej(153) v filmu spodaj pa moj izbor 63 žigov vrhov.Na nekaterih vrhovih sem stal že večkrat saj tudi več poti vodi na vrh pa še brezpotja,ki prav tako pripeljejo na vrh.
Žig mi sicer ne pomeni kot trofeja ali potrditev je le spomin,tisti pravi spomin pa se je oblikoval ko sem se vzpenjal na vrh in je veliko bolj globji kot pa odtis črnila na papirju.

VIDEO-Zbirka žigov z vrhov



Pa vsem varen korak v hribih in gorah.