nedelja, 10. november 2013

Prehojene poti v letu 2013

Kot vsako leto zapored novembra pride zima v naše gore potegnem črto pod minulo sezono.Se "poigram" z statistiko ki je meni osebno zanimiva.Morda to za nekoga ni veliko,za nekatere je,drugemu pa kar osupljivo veliko.
Nekateri si delajo utvare da je to finančno tudi ogromno.Pa ni,če bi napisal številko sploh ne bi verjeli kako malo je potrebno za občudovanje lepot ki jih imamo brez da se potuje v daljne kraje kar je pa silno drago.
Tudi občutek domačnosti,zlitje z naravo jo občutiti,upoštevati,spoštovanje,varovanje to ima svoj čar.

Letos so prevladovale Kamniške Alpe takšni so bili plani,nekaj brezpotij-neoznačenih poti kar me zelo privlači.Tudi Triglav je bil letos,vsako leto je "drugačen" sploh čarobno je bilo hoditi v noči pod zvezdnim nebom v objemu gora.Sončnega vzhoda mi ni uspelo dočakati na vrhu saj me je ujel že prej.

Veliko je bilo lepih dni,res pravljica,tudi par meglenih,oblačnih vsi pa so bili čarobni po svoje.Večino poti sem prehodil ob veekendih saj takrat imamo delovni ljudje čas.Razočaranje pride včasih ko kar ne uspe ampak naslednjič ko se najde pot do vrha je občutek nepopisen.

Občasno me premami da bi koga zraven povabil predvsem na brezpotja,dvom o sposobnosti pa me odvrne od tega,pa tudi navadil sem se že samohodstva da bi me to morda celo motilo.Nisem pa edini,veliko jih hodi samih.

Priprave na pot so potrebne predvsem za brezpotja,nepoznani teren,iskanje informacij v knjigah,na internetu,vremenska napoved,rezervna pot...

Večina zadanih ciljev,poti je uspela tisto kar je pa ostalo pa naslednje leto tudi nove se že pišejo na seznam želja.Spodaj sta dva video filma z izborom fotografij ki so nastale na letošnjih potepanjih po naših hribih in gorah,informacije pa so le informativne in naj ne motijo.Včasih se je treba tudi potruditi če hočemo uživati,videti in občudovati.








Glej tudi:Lepi trenutki v hribih in gorah-2012


Pa vsem varen korak v hribih in gorah.