ponedeljek, 8. junij 2015

Jerebičje in poskusna Matkova kopa

Včasih je pametneje odnehati in poskusit naslednjič ko si bolje pripravljen za dosego vrha.

....3D animacija prehojene poti na podlagi GPS podatkov....

Pa lepo po vrsti.Začetek tokratnega pohoda visoko nad Matkovim kotom v bližini kmetije Perk na višini 1206m.Lepo sobotno jutro ki obeta veliko da bo krasen dan pa tudi vremenska napoved je več kot odlična.

Obiram korake po gozdnih kolovozih se za trenutek izgubim a hitro spet najdem.Že doma preštudirana pot ki se sedaj realizira.Zavijem z ceste skozi gozd čez potok in se znajdem na poseki pod Lesnikovim sedlom ki leži na državni meji z Avstrijo.Tu stopim na novo narejeno cesto.Sonce že pripeka.Višje se sliši brnenje strojev saj še gradijo cesto.
S ceste zavijem na stranski kolovoz in se zagrizem v breg proti Jerebičju.Po že znani poti obirem korake.Ovce se oglašajo saj so malce vznemirjene ko zagledajo tujca.

Kmalu sem pod vrhom Jerebičja-1761m grem kar dalje na razglednem slemenu pade nekaj fotografij.
Glej VIDEO (klik za ogled).

....malo pod vrhom Jerebičja....

Pot se je kasneje izgubila ko se skozi gozd spuščam na Matkovo sedlo.Lepi motivi za fotografije se ponujajo.Pred mano pa se kaže moj današnji cilj Matkova kopa katere še nisem osvojil.Razgledi pa so že tukaj zelo lepi sploh pa če jih gledaš prvič iz te perspektive.

....moj današnji cilj Matkova kopa-1957m....

....čudovito....

....Matkovo sedlo...

.....čudoviti razgledi....

Pot postaja zahtevnejša že ob prvem vzponu z sedla na Matkov Grintovec-1700m.Je lepo sledljiva uhojena pot.Brez opisa le tisto kar je ostalo v glavi ostalo od prebranega na spletu sledim poti ki me vodi.

....proti cilju....

...pogled nazaj na prehojeno...

....Matkov zob....

Precej je spustov in vzponov največji je pred mano ko se znajdem pred široko grapo katero preči pot.Spust je precej dolg,prečkanje grape in vzpon.Še več grap preči pot posamezne so precej izpostavljene.

....široka grapa ki jo prečim in...

....strmo navzgor....

Hodim precej dolgo ko se znajdem pred grapo po kateri se bom povzpel na vrh Matkove kope.In vem da je prava.Po krajšem odmoru se začnem vzpenjati po grapi navzgor.Osebno se mi ne zdi pretirano zahtevno.

....od možica po grapi navzgor....glej video spodaj....

Višje pa postaja vse bolj strmo,zavijem rahlo desno,preplezam skok ko se znajdem pred žlebom na desni strani.V žlebu je skala mokra po nekaj metrih prekinem in pomislim saj opis ne omenja žleba ( v desno po katerem je treba).Zato se spustim na nekakšno poličko in malo pomislim,pogledujem navzgor za prehode.

....navzgor in rahlo desno....

....stranska grapa v desno in višje moker žleb....tukaj sem obrnil na višini 1821m....ni veliko manjkalo da vrha....

Precej negotov,po premisleku sklenem da je bolje da odneham in poskusim kdaj drugič ko bom bolje pripravljen.

Spustim se po grapi v smeri prihoda na razglednem slemenu si privoščim postanek in okrepčilo.Malce razočaran a ne tako zelo saj je pohod v objemu gora ravno tako zelo lep,gora pa vedno počaka.Pa tudi ni prvič da sem že obrnil če nisem 100% prepričan.

...ob postanku pa lep pogled na Krničko goro in Matkovo krnico....

....in tja preko na Kamniško sedlo....

....spodaj Matkov kot v daljavi pa Olševa....

....preko doline....Ojstrica....

Po daljšem postanku se vrnem nazaj po poti.Stopim na vrh Matkovega Grintovca ki je lahko dostopen saj je le nekaj metrov z poti.Glej VIDEO(klik za ogled).

....vrh Matkov Grintovec-1700m in v ozadju Matkova kopa....

Počasnega koraka se vračam v smer Jerebičja kjer pa si znova privoščim daljši postanek in uživam v razgledih.

....razgled ob poti....

....cvetje...

......

....bi občudoval v nedogled....

....razgled z Jerebičja....

.....ostaja na seznamu.....

....na Avstrijsko stran....

....vrh Jerebičja in mejni kamen....

Sledi spust do ceste po kateri do izhodišča v bližini kmetije Perk.

Na zastavljeni cilj mi ni uspelo priti pa vendar morda naslednjič ko si jo bom spet zaželel pa vseeno zadovoljn z prehojeno potjo sploh pa osebni vtisi ki so ostali od nje.

GPS sled prehojene poti (klik za ogled).

Pa vsem varen korak v hribih in gorah.