ponedeljek, 16. september 2019

Nedelja dan za gore Krofička 2083 m

Minilo je dobre tri tedne ko sem bil v gorah se potepal tam gor na Rinkah in Turski gori.Spet je prišla želja klic gora napoved idealnega vremena za dobro turo.Razmišljal sem kam bi se podal v kater konec.Višji vrh bolj zahtevno turo ali kaj nižjega manj zahtevnega bolj z povdarkom za dušo na izi.

Odločitev je padla grem na Krofičko kar po markirani poti katero sem letos že nameraval obiskati pa mi je načrte prekrižalo negotovo vreme.Začetek v Logarski dolini v bližini Doma Planincev v smer Klemenča jama.Začetek je bil v megli brez nekih razgledov na vrhove ki obdajajo dolino.Megleni pokrov je segal vse do višine cca 1700 m kjer pa me je čakal sončen dan.

Prekrasni prizor ko megla prekrije Logarsko dolino visoki vrhovi pa kot otoki štrlijo iz nje ali bi lahko rekel iz "belega morja".Na vrhu kar nekaj časa sam in se zadržal kar celi dve uri.Še nekaj jih je prišlo na vrh a pretirane gneče res ni bilo kot je to v času počitnic in dopustov.

Sestopil sem po isti poti se ustavil pri koči na Klemenči jami kjer sem srečal Facebook prijatla klepet je tekel o raznih poteh v gorah ki jih je ogromno a čas hitro teče treba je v dolino na izhodišče in domov saj naslednji dan čaka služba.


....Klemenča jama.....prvi del poti v meglenem jutru.....brez razgledov....


....tam gor me vodi pot.....zgoraj je sonce....


....grem na Krofičko....


....na višini cca 1700 m pa se odpre krasen pogled....


...približan pogled....


...ob poti...."stražar"...


...proti vrhu....


....vedno višje in pogled je vedno lepši....


...zadnji metri do vrha so zahtevni....


...še malo....


...po dobrih treh urah sem na vrhu....


....čudovit razgled....


....preko Travnika....desno Raduha,Olševa in v ozadju Peca....


....proti Molički planini...


...kapelica in igra meglic....


...vse do avstrijskih gora....


...v družbi planinskih kavk....


...planinska kavka....


....meglice so se umaknile in pokaže se Logarska dolina....


...ob sestopu pogled na Ojstrico....


...vrhovi nad dolino so se kopali v popoldanskem soncu.....

Video o opravljeni poti.




Pa vsem varen korak v hribih in gorah.