nedelja, 10. julij 2011

Portretna fotografija

Vsakemu je želja,ki se s fotografijo ukvarja poskusit enkrat tudi na tem področju v fotografiranju ljudi.Meni tudi pred nekaj časa nazaj in se kar nekako ujel,nastalo kar nekaj dobrih fotografij.Vendar ko kaj kmalu ugotoviš da ni to to ker ne moreš ustvarjat tega kar bi si želel zato sem pred enim letom nazaj opustil vse skupaj.Ker pa sem glede na statistiko iskanj ugotovil da še ljudje tu in tam le občasno iščejo te stvari zato sem se odločil da napišem to objavo.
Jaz se s tem sedaj res več ne ukvarjam ker niti ne uporabljam Facebook-a ali kakšnega drugega socialnega omrežja kjer bi lahko prišel v stik z potencialnimi interesentkami za to vrsto fotografije pa tudi tak poklic opravljam da nimam časa med tednom(po poklicu sem okvirjavalec raznih slik-umetniških-fotografij-itd) ker se s fotografijo okvarjam ljubiteljsko.Zato se raje ko imam čas podajam v naravo,hribe,gore kjer uživam na 100%.Raje ustvarim občasno kakšno objavo na tem blogu z mojega pohajanja v naravi morda pride komu prav kakšna informacija ali ga zvabi da opravi podoben izlet.
Res pa je če si samski le nimaš tolko žensk okrog sebe kot tisti ki so v zvezah okrog katerih je kar gneča,tak pač so ti naravni zakoni.
Bi pa svetoval vsem ki se nameravajo z tem ukvarjat da si priskrbijo poseben formular-pogodba,ki jo skupaj z fotografirano osebo izpolnita da vam dovoljuje objavo fotografij na raznih spletnih straneh.
Pa veliko sreče-ustvarjalnosti v portretni fotografiji želim.