sreda, 10. oktober 2012

Konjiška gora-Skala-Stolpnik

O Konjiški gori sem že pisal lansko leto (glej objavo-klik) vreme je tokrat bilo bolj kislo in mrzlo zato me je zamikalo da spet grem.Res pa je da sem za letos zaključil z ta velikimi vrhovi,ki bodo spet na vrsti drugo leto v poletju,sedaj v jeseni in zimi pa so na seznamu hribi ter vrhovi do 2000 metrov.

Lepa in sončna sobota,ki kar vabi v naravo.Spakiram stvari v manjši nahrbtnik se zapeljem do Slovenskih Konjic kjer pri cerkvi parkiram.Nataknem lahke pohodne čevlje in pot pod noge.Na križišču me smerna tabla usmeri v smer pot na Skalo.Pot je opisana podrobno na hribi net(klik za ogled).
...na začetku poti na Skalo v centru Slovenskih Konjic...
...cerkev...

Po ulici skozi naselje do križišča kjer zavijem na kolovoz ob njivi.Pod daljnovodom v gozd in po hribu navzgor do križišča kjer pa je na voljo izbira levo po plezalni poti-zelo zahtevno ali desno po lahki poti.
...pogled nazaj na Slovenske Konjice...
...grem naravnost ob njivi...
...brez rožic ob poti ne gre...

...zgledno urejena pot...

Jaz se odločim za plezalno varianto,po petih minutah že pri jeklenicah.Najprej gre pot v levo ob stenni kjer je tabla z opozorilom in čas da je pot dolga 5 minut.Naprej ob jeklenici in pojavijo se prvi klini.Pot se obrne v desno (glej video spodaj) ter poševno navzgor(zelo priporočljiv samovarovalni komplet).Ko premagam to strmo pot za hipec popusti,po polički v levo in malo manj strmo navzgor kjer pa že ugledam "ograjo" na Skali.Prisopiham na vrh in vrisk od navdušenja.
...opozorilo da je pot zelo zahtevna in dolga 5 minut....

...zelo strmo in nekaj metrov popolnoma navpične stene...priporočljivo samovarovanje z vpenjenjem na jeklenico....

Sledi postanek,vpis v knjigo,žig,fotografiranje razgleda,ki je zelo lep na Slovenske Konjice.
...razgled z Skale...

...žig...Skala-777 metrov...

Nadaljujem na drugo stran do ceste na ovinku grem desno.Po cesti zelo dolgo dokler ne ugledam markacije na drevesu in napis Stolpnik.Grem levo po potki navzgor ter sledim markacijam.Zopet na cesto pa spet lar dolgo po tej do ovinka kjer so na drevesu spet smerokazi.Pot je fajn suha saj jo je veter izsušil.Zelo vetrovno,zato pričakovanje da na vrhu piha še bolj močno.
...z razgledne točke Skala grem desno do ceste...
...po cesti...
...pogled na vrh Stolpnik-1012m...
...pogled z poti na Zreče...
...Grofov štant ponuja veliko izbiro...
....utrinek....

Po dobrih 30 minutah že ugledam hiške ki stojijo pod velikim razglednim stolpom.Zanimivo sobota,tako lep dan pa nič pohodnikov,no meni je itak všeč tako.

Pri stolpu se preoblečem saj zgoraj močno piha in hoj na stolp po razglede.Na srednjem podestu je vpisna skrinjica in žig.Pa naprej na vrh,zgoraj pa veter horunskih sunkov.Razgled je segal zelo daleč celo Kamniško Savinjske Alpe so se delno videle.Po fotografiram razglede ter sestopim z stolpa.Spodaj pa si pri hiški na klopci privoščim kar dolg postanek in dobrote iz nahrbtnika.
...razgled z razglednega stolpa na Stolpniku-Konjiška gora...

....razgledni stolp na Stolpniku-1012m-Konjiška gora....

Na izhodišče se vrnem po poti ki gre mimo starega gradu.Lepo je bilo se še vrnem na Konjiško goro.
...utrinek...

...sadovnjak v bližini gradu...
....stari grad...Slovenske Konjice...

Video-Po plezalni poti na Skalo
V HD glej video v YouTube

Video-Konjiška gora-Skala-Stolpnik-1012m

Pa vsem varen korak v hribih-gorah.