sreda, 12. december 2012

Po transverzali na Pohorje-zimski pohod

Zdaj pa gre zares,zima je udarila na polno.Snega je nasulo tudi v nižinah,mraz na polno,poledenele ceste,pločniki in vse nevšečnosti ki spadajo zraven v zimskem času.
Zima je po svoje posebna in tudi lepa na svoj način a meni ni najbolj pri srcu so mi ostali trije letni časi ljubši.

Ker sem človek ki ne miruje in nekaj ni vredu če ne grem v naravo se odklopit,pozabit na vse ostalo.Zato sem se na lepo sončno nedeljo odločil da ga mahnem zopet na Pohorje ki ni prav daleč od mojega doma,no lažem vsaj 20 minut vožnje sem potreboval.

Na izhodišču v Spodnjem Radvanju pri Mariboru se pripravim in pot pod noge.Grem po Slovenski transverzali na Pohorje ki se prične točno tukaj,na kar opominja velika tabla z napisom "Slovenska planinska pot-Maribor-Triglav-Ankaran".

Fotografije so črno-bele ker sem se pač tako odločil.

...začetek v Mariboru....(za ogled večje klikni na sliko)

...pogled proti cilju...

...v zimsko idilo...

Pot je lepo markirana,res pa je da ni razgledna saj večinoma poteka po gozdu.Pa sem mislil da bom v tej idili prvi a je nekdo bil še zgodnejši ki je zgazil pot pred mano.



...delček razgleda skozi krošnje....in pogled na Maribor...

...Poštela...

Temperatura ni pretirano pod lediščem le -6 C je,občutek mraza pa večji zaradi močnega severnega vetra.
Snežni zameti na poti,ki se jih izognem če se le da ali pa zabredem kar globoko v sneg,zato so gamaše kar dobrodošle,drugače bi se pohod kar hitro končal z gojzarji polnimi snega.












...in stopim iz gozda...ob smučišču navzgor do ceste...

Pridem iz gozda in ob smučišču navzgor,naprave še ne obratujejo a snežni topovi delajo na polno.
Pot nadaljujem po cesti za nekaj minut do ovinka,kjer pa ga mahnem na smučišče po katerem še hodim nekaj nadaljnih minut in sem že pri zgornji postaji vzpenjače.

...po cesti....v zimski idili...

...zgornja postaja Pohorske vzpenjače-1042m...

Krajši postanek,okrebčilo z kuhančkom (kuhano vino) da malo pogreje.Nadaljujem mimo cerkve sv.Bolfenka po cesti proti Razgledniku-1147m na katerem stoji razgledni stolp za občudovanje panorame daleč naokoli(v lepem vremenu).

...cerkev sv.Bolfenka...



Le občasno srečam kakšnega pohodnika ali nedeljskega sprehajalca saj kar pošteno piha.

...Razglednik-1147m...



...razgledni stolp...

Vzpon na stolp na katerem sem sam in občudovanje razgleda ki je tokrat res segal zelo daleč saj je veter čistil ozračje.

...razgled...

...avtoportret...

....Maribor...

....Kope...




...Koralpe...Avstrija...


...pa še enkrat...na Maribor....

...proti Donački gori(Štajerski Triglav)....


...Dravsko polje vse do Ptuja...

Nisem se pretirano dolgo zadrževal na vrhu,sledil je sestop in vrnitev na izhodišče po isti poti.

...vrnitev...


...Maribor....

Lep dopoldanski potep ki se bo še verjetno večkrat ponovil ko razmere ne bodo dovoljevale za potepanje po neznanih ali že znanih krajih.

Poglej tudi tole:Pomlad in zima.

Video-Spodnje Radvanje-Razglednik-1147m

V HD glej video v YouTube

Pa vsem varen in srečen korak v hribih-gorah.