nedelja, 25. avgust 2013

Repov kot in Planjava 2392m

Spet je na vrsto prišla Planjava 2392m ki je naslednja po planu v letošnjih pohodih.Na njenem vzhodnem vrhu sem že stal tri leta nazaj(2010) kamor me je pripeljala markirana pot iz smeri Kamniškega sedla.

Ker pa sem letos bolj brezpotno naravnan pa sem se tokrat na njen vrh povzpel po neoznačeni poti skozi Repov kot.
Opis poti z slikami je na hribi net(klik) ali glej video(klik) ki nazorno prikaže pot.

Lepo jutro po dežju prejšnji dan,oprano nebo,gore in vse okrog nas.Ob 6.uri v Kamniški Bistrici se pripravim ter odrinem v smer Kamniško sedlo.Rahlega koraka vedno višje na odcepu pa zavijem v desno v smer Repov kot.Dva sta višje pred mano,malo upočasnim korak saj hočem biti sam.A glej ga ti šment višje ko se gozd konča že spet opazim dva pohodnika za seboj.

....Repov kot...pogled na Kalški greben...(za ogled večje klik na sliko)

Prvič se vzpenjam tukaj zato veliko bolj prevzet,pogledi uhajajo okrog in okrog.Sonce še ni prikukalo čez Zeleniške špice zato večino kota prehodim v senci.

...pod stenami...

...po vidni potki....

....Staničev vrh...Zeleniške špice...

Pet me ponese že precej visoko pod južna ostenja Planjave kjer se na poti zvrstijo odseki kjer se roka občasno oprime skale.

....proti zatrepu kota...

....fascinirajo me...

....in pogled v daljave...

....že visoko...

Kot se bo kmalu končal ko že stojim pred skalno stopnjo kjer je treba malce poplezati.Na izbiro sta dva prehoda,jaz izberem desnega.Pospravim palice nadenem čelado in se zaženem v strmino.Hitro je konec ko že zrem v globino,na prehojeno pot ki je kot črta narisana pod ostenji.

...malo poplezam...

Nič,vzpenjam se kjer gre lažje,kmalu se spet pojavi vidna potka ki preide z drobirja na trave.Znajdem se na Srebrnem sedlu,oooo tukaj pa piha kot vrag,a nič zato v glavnem da so razgledi lepi proti Korošici nad katero se dviga kot ošiljena konica Ojstrica 2350m,Baba,Vilice in čisto na severu moj cilj Planjava.

....samo naprej kjer gre lažje...

....brez pogledov nazaj ne gre...

....proti sedlu....na travah...

....se odpre pogled proti Korošici...

Grem naprej v strmino ki narašča,hodim po markirani poti ki me vodi proti vrhu.Kmalu ugledam vrh do katerega ni več daleč.Smerne table na križišču me usmerijo poševno levo navzgor.

....proti vrhu na markirani poti...

.....z pogledom nazaj...proti Veliki planini....

....pogled na Grintovec v daljavi...

....proti vrhu ki ni več daleč...

Skupinica pohodnikov na vrhu,pričakoval sem večjo gručo zato ker je nedelja.Nekateri radovedno zrejo dol na nas ki se šele vzpenjamo.Kmalu dosežem vrh,presenetljivo veter postane rahla sapica ki ravno prija da ni vroče.

Se "parkiram" na skalco,okrepčilo in uživanje v razgledu.Precej časa traja ta užitek,opravim še formalnosti in začnem sestop v smer Kamniškega sedla po označeni poti.

....razgled z vrha Planjave je segal v daljave...

....na sosede...Ojstrico in vse do Pece...

...na osrednje vrhove Kamniško Savinjskih Alp...

....Logarska dolina...

....pa še enkrat proti vzhodu...

....tistega dne je izbruhnil požar na Rogatcu...

....in moj foto šuting...

....

Hodim zelo počasi zaradi pogledov proti osrednjim vrhovom ki se dvigajo v daljavi za sedlom.Občasno se celo malo ustavim za fotografiranje.

....utrinek...

....razgled z poti...

....Kamniško sedlo v ozadju osrednji Grintovci...

.... utrinek ob poti...

....

Spustim se na sedlo po prehodih preko katerih me popelje zavarovana pot.

....Babe v ozadju Turska gora...

Prerano je še za spust v dolino zato se "počim" dol na trave na robu z razgledom nad Logarsko dolino.Pogled pritegnejo tudi alpinisti v steni Planjave.Snovanje novih načrtov saj se ideje kar same ponujajo.

....z pogledom na Tursko goro,Rinke vse do Skute moje ljubice....

....Brana v ospredju koča na Kamniškem sedlu...

....Savinjsko sedlo in Mrzla gora....

....skupina Rink...

....planika...

....Planjava....srečno do naslednjega snidenja...

Čas je za spust v dolino na izhodišče,veliko ljudi se šele vzpenja saj je sedlo zelo priljubljena razgledna točka za pohodnike.
Po dolgem sestopu že utrujenih nog sem pri avtumobilčku.Zelo lepa tura ki jo priporočam kot krožno varianto.

Glej še:

Okrešelj-Kam.sedlo-Planjava(klik)

GPS-sled Vzpon na Planjavo skozi Repov kot


VIDEO-Pot snemana z kamero na čeladi




Pa vsem varen korak v hribih-gorah.